Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر قالبسازی جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت سابقه کار بیش از 7 سال در زمینه قالبسازی رشته تحصیلی مهندسی مکانیک ،ساخت و تولید و ... تسلط به فرآیند ساخت قالب و نرم افزار Power Mill آشنا به نرم افزار های Catia،Solid تسلط به تجزیه و تحلیل و رفع عیوب قالبسازی تسلط به کار با دستگاه های تراشکاری ،فرزکاری و جوشکاری تسلط به آبندی و مونتاژ نهایی قالب توانایی استفاده از انواع ابزارهای اندازه گیری دقیق مرتبط نظارت و مراقبت بر نصب و راه اندازی قالب ها تلاش در جهت افزایش کیفیت ،کاهش ضایعات ،کمک به افزایش آمار تولید و کیفیت قطعات ثبت و نگهداری مستندات منوط به سرویس و نگهداری قالب های جدید مطابق با اصول مستندات سیستم بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی از بدو ورود تامین سرویس ایاب و ذهاب تامین ناهار هدیه تولد پاداش بر اساس ارزیابی عملکرد نیاز سنجی و برگزاری کلاسهای رایگان آموزشی عمومی و تخصصی مورد نیاز افراد حقوق و مزایای مکفی بر اساس ارزیابی عملکرد اپراتور CNC جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت حداقل سه سال سابقه کار مرتبط در زمینه اپراتوری CNC تسلط بر نرم افزار Power Mill آشنا به نرم افزار های Catia،Solid با سابقه کار مرتبط آشنا به فرآیند قالبسازی بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی از بدو ورود تامین سرویس ایاب و ذهاب تامین ناهار هدیه تولد پاداش بر اساس ارزیابی عملکرد نیاز سنجی و برگزاری کلاسهای رایگان آموزشی عمومی و تخصصی مورد نیاز افراد حقوق و مزایای مکفی بر اساس ارزیابی عملکرد مهندس مکانیک جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت دارای مدرک لیسانس آشنا به قطعات خودرو و سابقه کار مرتبط مسلط به نرم افزار هایsolid و catia بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی از بدو ورود تامین سرویس ایاب و ذهاب تامین ناهار هدیه تولد پاداش از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا فکس زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 01333884275 موبایل 09116609917 فاکس 01333884511 ایمیل hrmemployment0@gmail.com آدرس: رشت -شهرک لاکانشهر

 

پربیننده ترین نحوه جذب منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش جزییات امتیازبندی معلمان حق‌التدریس برای استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران در یک قدمی استخدام استخدام در آموزش و پرورش متوقف شد؟! روش‌های مختلف استخدام در آموزش و پرورش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت سهام عدالت بر اساس ارزیابی عملکرد نرم افزار سابقه کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

دیگر خبرها

  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • مدیر عامل تأمین‌ اجتماعی : اعلام « دستمزد» غیرواقعی است/ اولویت تامین اجتماعی برای کسر حق بیمه بر اساس دستمزد واقعی
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • نارضایتی از عملکرد وزارت کار و تأمین اجتماعی: کارگران ساختمانی هنوز بیمه نشده‌اند!
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید