Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:21:41 GMT

برف و باران در راه مشهد و خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۱۰۰۵

برف و باران در راه مشهد و خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار مهر، بنا به اعلام هواشناسی، از یکشنبه ۱۶ آذرماه تا سه شنبه ۱۸ آذرماه، با ورود موج بارشی به خراسان رضوی و مشهد، این استان میزبان برف و باران است.

در هفته آینده شاهد وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق و آب‌گرفتگی به ویژه در نیمه جنوبی استان، بارش باران و برف، تشکیل مه و کولاک برف به ویژه در نیمه شمالی و نواحی کوهستانی استان و افزایش شدت وزش باد در سطح استان به ویژه نیمه جنوبی و نوار شرقی استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواشناسی خراسان رضوی، احتمال آب‌گرفتگی در نواحی مستعد به ویژه در برخی از نواحی جنوبی استان و همچنین افزایش شدت وزش باد با احتمال کولاک برف در محورهای سردسیر و کوهستانی، لغزندگی محورها و معابر، تشکیل مه و کاهش میدان دید را پیش بینی کرده است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از مردم خواسته تا در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف و تردد نداشته باشند، به ارتفاعات صعود نکنند، دمای گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و دامداری‌ها را تنظیم کرده و تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

کد خبر 5087388

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف بارش باران ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا بارش باران آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شهرستان کرج بارش برف شهرکرد گرگان آبگرفتگی معابر خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین با بیان این که ۴۸ مورد بازدید از مراکز معاینه فنی در سطح استان توسط کارشناسان این اداره انجام شده گفت: تعداد ۲۵ هزار و ۶۵۴ فقره کارت معاینه فنی در مراکز مذکور ویژه وسایل نقلیه سنگین نیز صادر شده است.

وی به دستگاه‌های توزین اشاره کرد و افزود: ۱۱ دستگاه باسکول‌های ثابت و سیار تعمیر و کالیبراسیون ۲۲ دستگاه نیز انجام شده، همچنین اعمال قانون اضافه تناژ سه هزار و  ۱۰۱ مورد با افزایش ۷۳ درصدی انجام شده است.

حیدری گفت: تعداد پروانه عبور صادر شده نیز هزار و  ۵۲۴ فقره بوده که ۲۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد