Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قرار بود رقابت‌های جهانی کشتی طی روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شود که این مسابقات به دلیل شیوع کرونا و با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی لغو شد و به مسابقات جام جهانی انفرادی تغییر نام داد.

بر این اساس فدراسیون کشتی آلمان با وجود انصراف برخی کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا، کشتی گیران خود راهی بلگراد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب کشتی گیران آلمانی در صورت برگزاری جام جهانی با ترکیب زیر به میدان خواهند رفت:

کشتی فرنگی:
۵۵ کیلوگرم: فابیان اشمیت
۶۰ کیلوگرم: اتین کینزینگر
۶۷ کیلوگرم: ویتالیس لازوفسکی
۷۲ کیلوگرم: ادریس ایبائف
۷۷ کیلوگرم: پاسکال آیزل
۸۲ کیلوگرم: رولند شوارتز
۱۳۰ کیلوگرم: ادوارد پاپ

کشتی آزاد:
۵۷ کیلوگرم: نیکلاس استکهله
۶۱ کیلوگرم: نیکو مگرله
۷۰ کیلوگرم: شمیل اوستایف
۷۴ کیلوگرم: کوبیلای کاکیچی
۷۹ کیلوگرم: ادوارد تاتارینوف
۸۶ کیلوگرم: احمد دوداروف
۹۲ کیلوگرم: ایلجا ماتوهین

کد خبر 5087362

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان مسابقات قهرمانی جهان فدراسیون کشتی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پیکان تهران لیگ کشتی لیگ برتر والیبال یحیی گل محمدی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد باشگاه پرسپولیس کشتی فرنگی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی تکواندو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد

مدعی وزن ۷۷ کیلوگرم استان فارس اجازه کشتی گرفتن در جام تختی کشتی فرنگی را نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در شهر اهواز برگزار می‌شود. محمدرضا مختاری که یکی از مدعیان جدی وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه یا قهرمانی آسیا بود، شرکت در این رقابت‌ها را هم به دلیل ادامه تعلیقش از دست داد.

ناگفته‌های مختاری از کشتی جنجالی با حریف ترک: کارشان زشت بود/ روی پله‌ها هُلم دادند

 

این کشتی‌گیر در جام وهبی‎‌امره ترکیه بعد از غلبه بر امین کاویانی‌نژاد که دور قبلی امیر عبدی را برده بود، در نیمه نهایی مقابل حریفی از ترکیه قرار گرفت که این مبارزه با زد و خورد همراه شد.

از سوی میزبان رقابت‌ها، مختاری و کشتی‌گیر ترک دیسکالیفه شده و هر دو حضور در مرحله بعدی را از دست دادند و بین کشتی‌گیرانی که مغلوب این دو نفر شده بودند، مبارزه برگزار شد تا در نهایت کاویانی‌نژاد قهرمان این رقابت‌ها شود.

در حالی که عنوان شده بود این کشتی‌گیر از سوی اتحادیه جهانی با محرومیت مواجه خواهد شد، این اتفاق تاکنون رخ نداده است، اما مختاری بلافاصله از سوی فدراسیون کشتی تعلیق شده و به این ترتیب بازنده‌های او که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم کاویانی‌نژاد و عبدی بودند، به مسابقات گزینشی قاره‌ای و قهرمانی آسیا اعزام شدند.

مختاری با وجودی که امید داشت تعلیقش به اتمام رسیده و بتواند بار دیگر وارد چرخه انتخابی وزن 77 کیلوگرم شود، اما اجازه شرکت در جام تختی را هم نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه