Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی اعلامی از سوی وزارت بهداشت، ۶ شهرستان خراسان جنوبی از وضعیت قرمز به نارنجی برگشتند و شهرستان طبس همچنان قرمز مانده است.

او افزود: در شهرستان طبس، محدودیت‌ های کرونایی در گروه‌ های شغلی دو، سه و چهار تا پایان هفته آینده اعمال می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در شهر‌های نارنجی استان هم فقط گروه‌های شغلی یک و دو مجاز به فعالیت هستند و فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار همچنان ممنوع است.

بیشتر بخوانید

همکاری خوب اصناف با محدودیت های کرونایی

دهقانی بیان کرد: در مورد ادامه محدودیت‌ های تردد جاده‌ ای و منع تردد شبانه هم روز شنبه ۱۵ آذر ماه در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تصمیم گیری می‌ شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: در هفته آینده، فعالیت ادارات در شهرستان طبس با یک سوم کارکنان و در شهر‌های نارنجی هم با ۵۰ درصد کارکنان ادامه دارد.

همکاری ۹۸ درصدی صنوف در اجرای طرح محدودیت‌ های کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با قدردانی از همکاری اصناف در طرح محدودیت‌ های کرونایی افزود: در دو هفته اول این طرح شاهد همکاری خیلی خوب کسبه و صنوف در استان بودیم و آن دسته از اصنافی هم که رعایت نکردند، پس از دو مرتبه تذکر، پلمب شدند.

او با تاکید بر تشدید نظارت‌ ها افزود: بازرسان مراکز بهداشت در کنار بازرسان صمت و اماکن همچنان بر نحوه تعطیلی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت کامل دارند.

دهقانی ادامه داد: به اتاق اصناف و ادارات هم تاکید شده است در ارائه خدمات و توزیع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم به گونه‌ ای برنامه ریزی کنند که منجر به ازدحام جمعیت نشود و این خدمات به صورت اینترنتی ارائه شود.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کووید 19 محدودیت های کرونایی ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید

سرهنگ یدالله دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار هشت هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآوده‌های نفتی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در این رابطه ۶ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

فرآورد‌های نفتی بیشترین کالای قاچاق در خراسان جنوبی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سیلی ایران به اسرائیل یک عید بود
  • اعطای هم‌زمان ۳۰۰ جلد سند مالکیت شهری و روستایی در شهرستان بیرجند
  • افزایش ابر در آسمان خراسان جنوبی/ روند دما افزایشی است
  • ۶ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید
  • دانشگاه بیرجند، میزبان طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان شد
  • دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • لغزندگی برخی جاده‌های خراسان جنوبی
  • پرواز تهران – بیرجند – تهران لغو شد
  • برخی جاده‌های خراسان جنوبی لغزنده است
  • هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی