Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت الاسلام مهدوی نسب مسئول دفتر نهاد در استان در مراسم افتتاحیه طرح اندیشه تمدن ساز که به صورت مجازی وباحضور مسئولان استانی و استادان دانشگاه برگزار شد، اظهارکرد: تا کنون ۲۱ گروه ۴نفره برای انجام مباحثات علمی طرح ثبت نام کرده‌اند  ودر هرهفته، حداقل ۲ ساعت درباره طرح به فعالیت علمی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگر مراسم، طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی درسخنانی، ضمن تشکر از این اقدام نهاد رهبری گفت: اندیشه‌های مقام معظم رهبری به عنوان یک اندیشمند بزرگ جهان اسلام، معرفی کننده شاخص ها ومولفه های تمدن نوین اسلامی است و باید همه دانشگاهیان مبین آن باشند. 

در ادامه حجت الاسلام شریف دوست مدیرطرح در دفتر مرکزی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در سخنانی به تشریح ابعاد مختلف طرح پرداخت و بیان کرد: این طرح تا کنون در ۱۵ استان اجرا شده است و محتوای اصلی مباحثات علمی استادان، متن کتاب سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در سال ۵۲ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مشهد ایراد شده و پس از پیاده سازی، مجددا به تایید معظم له رسیده است. همچنین این سخنان در ۲۸درس طراحی شده وهرگروه متشکل از ۴ نفر شامل مربی .دبیر و۲ عضو هستند و هر هفته یک ساعت تحقیق ویک ساعت به صورت مباحثه علمی اجرا می‌شود.

درپایان حجت الاسلام موسوی مدیرفرهنگی نهاد رهبری در خراسان رضوی از راه اندازی سایت تمدن ساز وگروه های فعال در پیام رسان ها خبر داد.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1082703 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اندیشه تمدن‌ساز طرح اندیشه تمدن ساز نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اندیشه تمدن ساز طرح اندیشه تمدن ساز نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تمدن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در مراسم تاسیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در ستاد وزارت بهداشت گفت: جهاد تبیین یکی از رسالت‌های مهم در وزارت بهداشت است. 

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت ایجاد امید آفرینی و ارتقای سلامت است. 

وزیر بهداشت ادامه داد: اسلامی شدن دانشگاه‌ها یکی از اهداف در وزارت بهداشت است و در این خصوص نیازمند دانشمندان متعهد و متدین هستیم. 

عین اللهی تاکید کرد: جذب نیروهای متخصص و متدین در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از دیگر برنامه های وزارت بهداشت است.

وی گفت: نظام سلامت ایران قوی ترین نظام سلامت در منطقه است. راه اندازی دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها باعث خیر و برکت شده است. 

وزیر بهداشت افزود: حرکت وعده صادق یک امیدی در دل مسلمانان جهان ایجاد کرد.  

درادامه مراسم،  حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: همکاری خوبی بین نهاد نمایندگی با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور وجود دارد و از ظرفیت های موجود استفاده بهینه شده است. 

وی بیان کرد: اکنون بیش از ۲۶۰ دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه های سراسر کشور راه اندازی شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • یکی از رسالت‌های مهم الهی، مسأله عفاف و حجاب در جامعه است
  • بحث عفاف و حجاب باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • باید ابعاد نظامی و راهبری عملیات «وعده صادق» تحلیل شود
  • چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟