Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر رییس «موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی» به دنبال انتشار برخی شایعات درباره درگذشت وی، اعلام کرد حال آیت‌الله مصباح یزدی نسبت به روز گذشته بهتر شده است.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از دفتر آیت‌الله مصباح یزدی نشان می‌دهد او نسبت به روز گذشته حال عمومی مساعدتری دارد اما همچنان ضعف جسمانی مفرط و علائم آن با وی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی از روز یازدهم آذرماه در منزل خود به دلیل شدت‌یافتن بیماری گوارشی بستری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آيت الله مصباح يزدي مصباح یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داغداری امت اسلام دراثر جنایت صهیونیست نسبت به زنان غزه

جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، جنایت رژیم صهیونیستی در حمله غیرانسانی و غیراخلاقی به زنان و نوامیس مظلوم و بی‌دفاع غزه را محکوم کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم حوزه علمیه جامعه الزهرا سلام‌الله علیها طی بیانیه‌ای جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله غیرانسانی و غیراخلاقی به زنان و نوامیس مظلوم و بی‌دفاع غزه را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون (شعرا/227)

جنایت رژیم صهیونیستی در حمله غیرانسانی و غیراخلاقی به زنان و نوامیس مظلوم و بی‌دفاع مسلمانان در غزه، امت اسلامی را دغدار و بی‌تاب نمود و بار دیگر حقانیت ضرورت نابودی این رژیم نامشروع را به رخ جهانیان کشید و جنایتی رقم زد که بشریت همواره از آن شرمگین خواهد بود.

این اقدام ددمنشانه، به عنوان نقطه عطفی در سیاهه جنایات ضدبشری این رژیم غاصب ثبت خواهد شد؛ اما بدون ترید، سکوت و بی‌عملی مراجع بین‌المللی، اتحادیه عرب و دولت‌های غربی نسبت به این جنایت عظیم، ظلمی مضاعف به مردم مظلوم فلسطین و خیانتی آشکار به انسانیت است.

 

خدمات و محصولات ویژه حجاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

 

کشورهای اسلامی و همه دولت‌های آزادی‌خواه و تمامی مجامع بین‌المللی برای حمایت همه‌جانبه از فلسطین و مقاومت مردمی باید متحد شوند و آگاه باشند که «روز انتقام گرفتنِ مظلوم از ظالم، شدیدتر و سخت‌تر از روز ستم کردن ِظالم بر مظلوم است.»(نهج‌البلاغه، حکمت 241)

اساتید، طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سراسر ایران و جهان، ضمن همدردی با خواهران و برادران فلسطینی و عرض تسلیت محضر حضرت صاحب الامر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و همه امت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان، به مجامع بین المللی برای پرهیز از سکوت و دفاع فوری از انسانیت و مظلومیت، هشدار داده و به ملت بزرگ فلسطین نوید می‌دهد حرکت قدرتمند آزادی‌خواهی در دفاع از مردم شجاع و مظلوم به زودی با تحقق وعده الهی وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (قصص/5) به ثمر خواهد رسید ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ظرفیت ته لنجی برای بهبود معیشت مردم استفاده شود
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / وقت خرید طلا رسید؟
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • افزایش ۲۲ درصدی تولد نوزادان در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به پایتخت‌نشینان
  • داغداری امت اسلام دراثر جنایت صهیونیست نسبت به زنان غزه
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید
  • رشد ۲۵ درصدی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲