Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: امسال ۹۱ واحد صنعتی کوچک و بزرگ در مناطق مختلف این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده و از این سوخت پاک استفاده می‌کنند.

به گزارش جماران، احمد فعله‌گری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس مصوبه شورای اقتصاد هر واحد صنعتی پس از سه سال استفاده از سوخت مایع می‌تواند به شبکه گاز متصل شود که طبق این دستورالعمل به ۶۱۴ واحد صنعتی کردستان گازرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای اقتصاد یک هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی در استان به شبکه گاز متصل می‌شوند، افزود: با گازرسانی به ۶۱۴ واحد صنعتی حدود ۴۰ میلیون لیتر در مصرف سوخت صرفه‌جویی شد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۱۳۳ واحد صنعتی تا پایان امسال، اضافه کرد: در مجموع یک هزار و ۹۵۶ واحد صنعتی در استان اکنون به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل هستند.

فعله‌گری به دشواری کار گازرسانی در استان با توجه به توپوگرافی منطقه و شرایط جغرافیایی اشاره کرد و گفت: در سال ۹۲ طول شبکه‌گذاری گاز طبیعی در استان ۶ هزار و ۹۳۹ کیلومتر بود اما در حال حاضر این عدد به ۱۱ هزار و ۲۰۰ کیلومتر رسیده است.

در حال حاضر ۵۴۷ هزار و ۹۵۷ مشترک در کردستان از خدمات شرکت گاز بهره‌مند هستند که ۴۰۴ هزار و ۲۰۱ مشترک آن شهری و ۱۴۳ هزار و ۷۵۶ مشترک نیز روستایی است.

استان کردستان یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد و ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد و در جمعیت روستایی ۹۳ درصد است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 اتصال به شبکه سراسری گاز طبیعی اتصال به شبکه گاز شبکه سراسری گاز طبیعی گاز کردستان سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 واحد صنعتی گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری

ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ خبر داد.

هاشم ناظمی جلال در گفت‌وگوبا ایسنا اظهار کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ پنجشنبه و جمعه ۶ و۷ اردیبهشت ماه در ۱۱ حوزه اصلی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد که در آن ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: در نوبت اول آزمون سراسری امسال، آموزش و پرورش در ۷ شهرستان دیواندره، کامیاران، بانه، سقز، قروه، دهگلان و مریوان و همچنین دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی در ۳ شهرستان سنندج، بیجار و سقز متولی برگزاری آزمون هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه از میان داوطلبان امسال در نوبت اول ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر را آقایان و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، افزود: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به لزوم رفع نقص احتمالی کارت نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از سوی داوطلبان گفت: تمامی داوطلبان موظف هستند براساس راهنمای منتشر شده در کارت آزمون نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آن را کنترل، و در صورت نقص، رفع کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابودی محیط زیست
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابوی محیط زیست
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان