Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از اجرای طرح حمایت از اقشار کم‌بضاعت و آسیب‌دیده با محوریت توزیع نان متبرک در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، حامد صادقی در خصوص این طرح حمایتی اظهار کرد: مرحله سوم اجرای طرح «سفره مهربانی» با محوریت توزیع نان متبرک رضوی بین خانوارهای بی بضاعت اقصی نقاط کشور به همت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این طرح با مشارکت آستان قدس رضوی، خیرین و سازمان‌های مردم‌ نهاد سراسر کشور، به منظور تامین نان روزانه اقشار نیازمند برنامه‌ریزی شده و از چند ماه پیش در دستور اقدام کانون‌های خدمت رضوی استان‌ها قرار گرفته است.

صادقی اعلام کرد: در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، فارس، استان مرکزی و قزوین ضمن گردآوری فهرست نیازمندان، صدور کارت نان برای ۸ هزار خانوار در دست اقدام است و سایر استان‌ها نیز در حال جذب مشارکت‌های مردمی هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از این طرح که به نام مبارک حضرت ثامن الحجج(ع) مزین شده، صورت گرفته است، افزود: برخی از استان‌ها همچون آذربایجان شرقی، فارس و مرکزی بیشتر از میزان سهم مشارکتی که در نظر گرفته شده بود، همکاری کرده‌اند.

به گفته این مقام مسئول، در استان خراسان رضوی نیز این طرح پس از اجرای طرح مقدماتی توزیع کارت نان با عنوان «مشهد بدون گرسنه» طی دو سال گذشته با تحت پوشش قرار دادن ۵ هزار خانواده نیازمند و نیز اجرای طرح‌های مختلف با هدف کمک به اقشار کم‌برخوردار در دوران کرونا، در حال جمع‌آوری کمک‌های مردم نیک‌اندیش مشهدی است.

وی با اشاره به طرح دیگری با همکاری کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها برای کمک به نوعروسان سراسر کشور گفت: در این برنامه، آستان قدس رضوی اعتبارات تخصیص داده شده به هر استان را به بانک‌های عامل منتقل می‌کند و در قالب وام‌های قرض الحسنه به مبلغ ۵۰ میلیون ریال به زوج‌های بی بضاعت شناسایی شده توسط کانون‌های رضوی اعطاء می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: این طرح حمایتی نیز در سال‌های گذشته به اشکال مختلف با هدف کمک به زوجین جوان برای تشکیل خانواده به اجرا در آمده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سفره مهربانی نان متبرک نیازمندان حامد صادقی سراسر کشور اجرای طرح استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه