Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@06:14:16 GMT

بهترین هفته گریزمان

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۱۳۶۶

بهترین هفته گریزمان

مهاجم فرانسوی در حال سپری کردن بهترین روزهای خود در بارسلونا است.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، آنتوان گریزمان وارد کشتی شد، سکان را گرفت و با سرعت شروع به حرکت کرد. مهاجم فرانسوی اکنون روی فرم ایده‌آل خود است و مهره فعال بزرگی برای سرمربی‌اش رونالد کومان در خط حمله به حساب می‌آید که در کنارش لیونل مسی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیکن بارسلونا در سه بازی اخیر سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. علاوه بر این به خوبی از فضاها بهره برد و باعث آزار خط دفاعی تیم‌های حریف شد. شازده کوچولو بالاخره بهترین سطح خود را از زمان حضورش در تیم کاتالانی نشان داد. 

گریزمان شروع فصل خوبی نداشت اما اکنون جایگاه خود را در بارسا پیدا کرده است. مهاجم فرانسوی در سیستم ۱-۳-۲-۴ می‌تواند به راحتی کار کند و به همین خاطر عملکردش خیلی نسبت به قبل بهتر شده است. او در هشت بازی اخیر تیمش در هفت بازی از ابتدا به میدان رفت و تنها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل دیناموکی‌یف در نیمه دوم وارد زمین شد. هم‌چنین یکی از گل‌ها را به ثمر رساند. 

هنوز مشخص نیست قهرمان جهان می‌تواند این سطح خود را حفظ کند یا نه اما این موضوع واضح است وقتی خیلی خوب بازی می‌کند تیمش هم می‌تواند گلزنی کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتوان گریزمان تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی جذاب پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی که با نتیجه دو-دو به پایان رسید، یک مهاجم باتجربه برای هواداری‌ها گل زد.

یونس شاکری، مهاجم شناخته شده هوادار که سابقه بازی در پرسپولیس را نیز دارد در نیم فصل دوم با حضور مسعود شجاعی به عنوان سرمربی بنفش‌ها احیا شده است.

شاکری در بازی هفته بیست و چهارم برابر پیکان در دقیقه ۲۸ گل دوم را به ثمر رساند و با گذاشتن توپ زیر پیراهنش و خوشحالی خاص، از پدر شدنش خبر داد.

بازی پیکان و هوادار در دربی کوچک تهران با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • همان همیشگی؛ امیلیانو مارتینز بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد