Web Analytics Made Easy - Statcounter

از روز سه‌شنبه ۱۸ آذر در پنج دقیقه پایانی زمان پیش گشایش بازار (از ساعت ۸:۵۵ تا ۹) امکان هرگونه حذف یا ویرایش سفارش‌های وارده قبلی تا زمان گشایش بازار امکان‌پذیر نمی‌باشد.

به گزارش تسنیم، مدیریت عملیات بازار شرکت بورس با صدور اطلاعیه‌ای با عنوان "اطلاعیه مهم در خصوص نحوه دریافت سفارش در مرحله پیش گشایش در شروع جلسه معاملاتی کلیه بازار‌های بورس اوراق بهادار تهران" اعلام کرد: از روز سه‌شنبه (۱۸ آذر) ۱۳۹۹ در پنج دقیقه پایانی زمان پیش‌گشایش بازار (از ساعت ۸:۵۵ تا ۹:۰۰) امکان هرگونه حذف یا ویرایش سفارش‌های وارده قبلی تا زمان گشایش بازار امکان‌پذیر نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است کلیه سرمایه‌گذاران امکان ایجاد سفارش خرید یا فروش جدید را طی این بازه خواهند داشت.

این گزارش می‌افزاید: شرکت فرابورس ایران نیز با صدور اطلاعیه‌ای مجزا با عنوان "اطلاعیه مهم در خصوص نحوه دریافت سفارش در مرحله پیش‌گشایش شروع جلسه معاملاتی کلیه بازار‌های فرابورس ایران" اعلام کرد: به اطلاع سهامداران، معامله‌گران و فعالان بازار می‌رساند مطابق مصوبه هیات مدیره شرکت فرابورس ایران، از روز سه‌شنبه (۱۸ آذر) در ۵ دقیقه پایانی مرحله پیش‌گشایش شروع جلسه معاملاتی کلیه بازار‌های فرابورس ایران از ساعت ۸:۵۵ تا ۹:۰۰، هرگونه ویرایش یا حذف سفارش‌های قبلی امکان‌پذیر نمی‌باشد و معامله‌گران صرفا مجاز به ثبت سفارش جدید طی این مدت هستند.

شایان ذکر است در سامانه معاملاتی آنلاین سرمایه‌گذار می‌تواند روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۴۵ تا ۹:۰۰ اقدام به ثبت سفارش در مرحله پیش‌گشایش کنند و امکان خرید و فروش سهام تا پیش از ساعت ۹ وجود ندارد. ضمن این که معاملات نیز از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۳۰ انجام می‌شود و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه و یا روز‌های تعطیل، امکان خرید و فروش در بازار وجود ندارد.

همچنین پیش‌تر، زمان سفارش‌گیری پیش‌گشایش معاملات از ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۰۰ بود که مطابق مصوبه هیئت مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس زمان سفارش‌گیری در تمامی بازار‌های بورس و فرابورس از روز شنبه، ۲۴ آبان امسال به مدت ۱۵ دقیقه از ساعت ۸:۴۵ الی ۹:۰۰ تغییر کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت قیمت سکه قیمت دلار قیمت پراید بازار بورس حذف سفارش مرحله پیش گشایش فرابورس ایران دقیقه پایانی گشایش بازار ساعت ۸ تا ۹ ۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با دو هزار و ۷۹۹ واحد افزایش معادل ۳۶ صدم درصد در محدوده ۷۷۰ هزار و ۴۵۸ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فارس، ذوب، بوعلی، وامید، پارس، نوری و فملی از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های خودرو، وبملت، وتجارت، شتران و رمپنا با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ذوب، خودر، فولاد، ثشاهد، خگستر و وتجارت هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۵۱ واحد افزایش به عدد ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
نماد‌های آریا، تجلی، دماوند، توسن و عالیس از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های خاور، انتخاب، کگهر و مادیرا از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۴۲۲ نماد مثبت برابر ۳۹۷ نماد منفی بود. ۷۲ صف خرید مقابل ۳۰ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۲۲۵ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۱۴ میلیارد و ۸۹۰ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و ۵۸ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۶ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • چرا صبح‌ها لاغرتر از بقیه ساعت‌های روز هستیم؟/ سه‌شنبه بهترین روز برای وزن‌کشی
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / بورس تهران روی مدار تعادل قرار گرفت؟
  • بهانه عجیب؛ تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته!
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در روز‌های پایانی تعطیلات
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳