Web Analytics Made Easy - Statcounter

خضری گفت: در پی بارش‌۲های اخیر و جاری شدن سیل در شهر بندر امام، خادمین موکب اربعین حسینی علی اکبر (ع) شهرستان ماهشهر با تمام توان به کمک سیل‌زدگان شهرهای بندرامام، رجایی و چمران شتافتند.

«امرالله خضری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر و جاری شدن سیل در شهر بندر امام خادمین موکب اربعین حسینی حضرت علی اکبر (ع) شهرستان ماهشهر با تمام توان به کمک سیل‌زدگان شهرهای بندرامام و رجایی، چمران شنافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ماهشهر افزود: این موکب بلافاصله با اطلاع از اولین آبگرفتگی در محلات شهرهای فوق با کمک و پشتیبانی خیرین اقدام به تهیه و  توزیع ۱۰ هزار بسته غذای اضطراری در بین تمام شهروندان گرفتار در سیل بدون قید نیازمند بودن کرده است.


وی تصریح کرد: بسته‌های تهیه شده شامل آب معدنی، نان، کنسرو لوبیا، کنسرو ماهی، کنسرو بادمجان، بیسکوییت،مربا و پنیر بوده است.

 

خضری اضافه کرد: همچنین در ادامه کمک‌های مومنانه مقادیری مواد غذایی و بهداشتی نیز به صورت جداگانه میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد که شامل ماکارونی، روغن، برنج، ماسک، رول پلاستیک و ... بوده است.


وی در پایان یاد آور شد: این موکب همچنین اقدام به اجرای طرحی با نام «ایزوگامش با ما» جهت عایق‌کاری سقف خانه‌های محرومان کرده است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک به سیل زدگان بندرماهشهر ستاد بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل ازاداره کل شیلات استان اردبیل، محمد اله‌بخش در بازدید از واحد تولیدی شرکت صنایع غذایی و بسته‌بندی سروتن، تولیدکننده فرآورده کنسرو ماهی‌تُن و کنسرو‌های گوشتی نمین اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر و تولید روزانه ۱۲ تن انواع کنسرو ماهی از ظرفیت مهم تولید کنسرو تُن‌ماهی در شمال غرب کشور بشمار می‌رود.
وی افزود: این کارخانه با سرمایه‌گذاری انجام‌یافته و طرح توسعه در کوتاه‌مدت، ظرفیت تولید بیش از ۱۲ کنسرو تُن‌ماهی در روز را داشته و با تولید ۵ نوع محصول از انواع ماهیان شامل «ماکرل - گیدر» و «هوور وزرده»، به‌صورت بهداشتی و با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی با فنّاوری بسیار بالا در سطح کشور در حال تولید و ارسال به سراسر نقاط کشور است.
مدیرکل شیلات استان اردبیل با اشاره به اینکه توجه به تنوع محصولات شیلاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های جذاب برای صاحبان سرمایه است، بیان داشت: مهم‌ترین نکته در این سرمایه‌گذاری چرخه تأمین مواد اولیه و دستیابی به بازار‌های هدف قابل‌اعتماد و تضمین فروش محصولات تولیدی است.
مدیرکل شیلات استان اردبیل با بازدید از خط تولید و آزمایشگاه‌های کارخانه در دیدار با مدیران کارخانه در جریان روند پیشرفت طرح‌های توسعه این مجموعه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • جان باختن دو نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • کدام غذاها را در سفر نخوریم ؟
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین