Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:18:55 GMT

تکرار یک اتفاق؛ مهدی پور فیکس می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۱۴۴۰

تکرار یک اتفاق؛ مهدی پور فیکس می شود

استقلال در دیدار با پیکان خیلی از نظر خلق موقعیت به روی دروازه حریف موفق نبود؛ هر چند بازی برنامه های پیکان در منطقه یک سوم دفاعی به همه تیم ها کمتر اجازه خلق موقعیت می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با توجه به تغییراتی که در ترکیب داشته و هم چنین نفراتی که اضافه کرده زمان نیاز دارد تا به هارمونی و هماهنگی لازم برسد و ایضا کادر فنی هم بازی به بازی به دستاوردهای جدیدی می رسد؛ کما اینکه بعد از دیدار با فولاد به این نتیجه رسید که به رشید مظاهری درون دروازه بازی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استقلال بعد از – از دست دادن علی کریمی به هافبک خلاقی که سرعت گردش توپ و پاس ها را بالا ببرد نرسیده اما به نظر می رسد مهدی پور که از ذوب آهن به جمع آبی پوشان ملحق شده تا حدودی بتواند این خلاء را پر کند و آنطور که از شواهد امر پیداست در هفته پنجم بازی ها مهدی پور شانس زیادی برای بازی در ترکیب تیم آبی خواهد داشت.

 

استقلال از 4 بازی 5 امتیاز از دست داده و در هفته پیش رو دوشنبه میزبان صنعت نفت خواهد بود. آنطور که از شواهد امر پیداست مهدی پور یکی از بازیکنان اصلی استقلال در این بازی خواهد بود به خصوص که مسعود ریگی شرایط ایده آلی برای بازی ندارد. کادر فنی تیم آبی امیدوار است با این جابجایی خط هافبک استقلال در ایجاد موقعیت به مراتب بهتر از بازی های قبلی عمل کند. این توصیه ای بود که پیشکسوتان استقلال هم به محمود فکری داشته اند. مهدی پور اگر چه به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب ذوب آهن بازی می کرد اما سرعت گردش توپ او قابل توجه بود.

استقلال تهران مهدی مهدی پور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مهدی مهدی پور مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری مربی سابق استقلال اعتقاد دارد که تیم ریکاردو ساپینتو فوتبال چشم‌نوازی ارائه می‌کرد اما ضعف‌هایی در خط دفاعی داشت اما جواد نکونام توانسته ضعف های این تیم را برطرف کرده و استقلال شخصیت قهرمانی پیدا کرده است.

خسرو حیدری در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: ما در زمان ساپینتو خیلی خوب بازی می‌کردیم و همه تیم‌ها را زمین‌گیر می‌کردیم ولی مشکل دفاعی داشتیم و در برخی مسابقات راحت گل دریافت می‌کردیم، حالا جواد نکونام این مشکل را حل کرده است، می‌گویند نکونام دفاعی بازی می‌کند اما مورینیو هم خیلی مواقع تیم‌اش دفاعی بازی‌ می‌کرد و حتی در رم هم با فوتبال دفاعی توانست جام بیاورد، نتیجه کار خیلی مهم است مخصوصا در فوتبال ایران، فرهاد مجیدی همیشه دوست داشت تیم‌اش را هجومی به زمین بفرستند ولی راحت گل می‌خورد، زمانی که گابریل پین را به تیم اضافه کرد این ضعف برطرف شد و استقلال سخت گل می‌خورد و روی تک موقعیت ها به گل می‌رسید و در سال قهرمانی خیلی مسابقات را یک بر صفر برد، حتی زمان برانکو هم پرسپولیس خیلی از مسابقات را یک بر صفر می‌برد.

ویدئو: 330799

حیدری ادامه داد: تیم استقلال و پرسپولیس موقعیت برایش ایجاد می‌شود، پرسپولیس لوکادیا و استقلال تیام را داشت که موقعیت ایجاد می‌شد گل می‌زدند، به هرحال این تیم ها برایشان موقعیت ایجاد می‌شود، نکونام مشکل دفاعی استقلال را حل کرده و این گل نخوردن به تیم شخصیت قهرمانی می‌بخشد، زمانی که در شهرستان به میدان می‌روید و چند گل دریافت کنید شخصیت تیم پایین می‌آید و نتوانستند قهرمان شوند، در سالی که تیم فرهاد مجیدی قهرمان شد پرسپولیس در آبادان چند گل دریافت کرد، برانکو این مشکل را در پرسپولیس حل کرده بود.

حیدری در صحبت‌هایش اشاره کرد: گل‌نخوردن خیلی مهم است به خصوص در فوتبال ایران که تیم فرهاد مجیدی و برانکو با همین رویکرد به قهرمانی رسید.

دیگر خبرها

  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد