Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور با بیان اینکه کسانی که در طرح شهید سلیمانی به درب منازل مراجعه کرده کارت شناسایی معتبر دارند، گفت:این افراد نیرو‌های شناخته شده‌ای هستند که در شبکه‌های بهداشت، مساجد و پایگاه‌ها برای مردم منطقه آشنا بوده و موضوع شناسایی آن‌ها کاملا حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:این طرح بر پایه شبکه‌های بهداشتی و درمانی است که بسیجیان به عنوان یکی از عوامل اصلی در این طرح در کنار حوزه‌های دانشگاه علوم پزشکی و شبکه‌های بهداشتی و درمانی فعالیت می‌کنند.
ناصحی با بیان اینکه این طرح به صورت محله محور یا خانواده محور ترسیم شده و از هفته آینده در کشور اجرا می‌شود، گفت: امیدواریم با این بسیج همگانی که مزین به طرح شهید سلیمانی شده، راهگشا بوده و آمار مبتلایان و مرگ و میر را پایین بیاورد. بیشتر بخوانید: اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای طرح شهید سلیمانی او افزود:تیم‌های ۲۵۰۰ نفره برای اجرای این طرح تشکیل شده که در کنار همکاران ما در بیمارستان‌ها و شبکه‌ها و مراکز بهداشتی قرار می‌گیرند.

ناصحی گفت: سمت و سوی این طرح این است که ویروس در خانه‌ها محصور شده و در جامعه انتقال پیدا نکند.
او افزود:در این طرح بیماران کرونایی که شناسایی می‌شوند از آن‌ها مراقبت شده حتی و مواجه شدگان با بیمار هم شناسایی می‌شوند.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور افزود:بعد از شناسایی افراد کرونایی، ایزوله کردن بیمار و قرنطینه کسانی که با آن‌ها مواجه بودند هم انجام می‌گیرد و حتی بحث‌های معیشتی این افراد هم در این طرح پیش بینی شده که با همت بسیج و فرماداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت کشور طرح شهید سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی بسیجیان کشور طرح شهید سلیمانی شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی

به گزارش قدس خراسان، حمیدرضا علیزاده‌رضایی با اشاره به تأمین اعتبار کافی خدمات توان‌بخشی در استان اظهارکرد: خوشبختانه موفق شدیم تا با ارائه فهرستی از خانواده‌های مددجویان که مشکل برقراری حق پرستاری داشتند و در دهک‌های یک و ۲ ما بودند، حق پرستاری ایشان را واریز کنیم.

معاون امور توان‌بخشی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی به مددجویان دهک سوم هم اشاره کرد و گفت: برای برخی مددجویان و خانواده‌های آنان که دارای یک، ۲ معلول یا بیشتر بودند و در سال گذشته، هیچ‌گونه مقرری‌ از بهزیستی دریافت نکرده بودند نیز مبلغ ۸۵۰ هزار تومان واریز شد.

وی افزود: مددجویانی در دهک اول نیز بودند که در سال گذشته هیچ کمکی دریافت نکرده بودند؛ برای آن‌ها هم نهایتاً تا مبلغ یک میلیون تومان واریز شد. شایان ذکر است این مبلغ برای همه نبوده و شامل حال برخی خانواده‌های با ۲ معلول و بیشتر شده است.

علیزاده در ادامه به شرایط استفاده از کارت‌های شناسایی معلولان اشاره کرد و گفت: کارت شناسایی معلولان به‌مثابه سند هویتی آنان و هم‌پای مدارک شناسایی مانند کارت ملی است. ضمن اینکه کارت معلولیت از درجه اعتبار کافی برای انجام امور روزانه معلولان در دستگاه‌های مختلف اجرایی نیز برخوردار است.

معاون امور توان‌بخشی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی ادامه داد: با مساعدت‌های صورت‌گرفته، صدور کارت آنی شده و ظرف مدت حداکثر ۱۵ دقیقه چاپ می‌شود. بااین‌حال، لازمه صدور، تکمیل پرونده توان‌بخشی است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان