Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین مولایی در تشریح عملیات امدادرسانی به مصدومان حادثه تصادف امروز صبح در محور مسجدسلیمان به لالی اظهار کرد: صبح امروز حوالی ساعت پنج و چهل دقیقه براثر برخورد یک دستگاه نیسان با یک دستگاه مینی‌بوس که کارگران شرکت صنایع پتروشیمی را به محل کار منتقل می‌کرد، تصادف کرد و به دلیل مه شدید و کاهش دید سه دستگاه مینی‌بوس دیگر متوجه این حادثه نشده و تصادف زنجیره‌ای به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مسجدسلیمان افزود: این جمعیت پس از دریافت خبر بلافاصله نسبت به اعزام تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه اقدام کرد.

وی همچنین عنوان کرد: تاکنون ۳۰ مصدوم توسط نجاتگران جمعیت‌های هلال‌احمر مسجدسلیمان و لالی و با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان‌های شفا و ۲۲ بهمن اعزام شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مسجدسلیمان از ادامه عملیات به مصدومان این تصادف زنجیره‌ای خبر داد.

کد خبر 5087422

منبع: مهر

کلیدواژه: مسجدسلیمان هلال احمر خوزستان سانحه تصادف ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا بارش باران آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شهرستان کرج بارش برف گرگان شهرکرد آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ساعت ١۴:٠۴ به دنبال تماس با مرکز ارتباطات،هدایت و پایش عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس زمینی از پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی داروآباد، آرادان شهرستان آرادان و مرکزی و فرهنگ شهرستان گرمسار و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند

کارن یحیائی بیان کرد: ۶ نفر از مصدومین حادثه که همگی سوار بر موتور سیکلت بودند ضمن دریافت خدمات فوریت های پزشکی با توجه به شدت آسیب های وارده توسط آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های آرادان و گرمسار و جمعیت هلال احمر جهت دریافت خدمات تخصصی تر به بیمارستان معتمدی گرمسارمنتقل شدند.

وی افزود: یک نفر از مصدومین با توجه به شرایط و حال عمومی خوبی داشتند حاضر به انتقال نشده و بعد از انجام مراحل قانونی مورد نیاز بصورت سرپایی درمان شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889043

دیگر خبرها

  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان
  • تصادف پژو و سوناتا با ۹ کشته +عکس
  • تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم
  • تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله یک فوتی برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور کرمانشاه به اسلام آباد غرب با یک فوتی
  • برخورد زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - رشت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-رشت با ۱۰ مصدوم