Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@00:11:06 GMT

توزیع بسته معیشتی و بهداشتی در سقز

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۱۴۹۴

توزیع بسته معیشتی و بهداشتی در سقز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین افراد آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی انجام شد.

حجت الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار داشت: در راستای  اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بسته‌های معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا و مردم کم بضاعت سقز  توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این بسته معیشتی با همکاری فرمانداری ویژه سقز تهیه و بین نیازمندانی که از هیچ یک از ارگان‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج کمک دریافت نکرده‌اند، توزیع شد. 

وی تصریح کرد: افراد نیازمند واقعی را از طریق کانون‌های فرهنگی تبلیغی و ائمه جماعت شهرستان سقز و خانه‌های قرآنی و گروههای جهادی شناسایی کرده‌ایم و با کمک همین عزیزان بسته‌های معیشتی و بهداشتی را به صاحبان آنها خواهیم رساند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز افزود: در طول شیوع کرونا در این شهرستان در چند مرحله بیش از ده هزار بسته معیشتی، بسته بهداشتی و ماسک، بین نیازمندان سقزی توسط اداره تبلیغات اسلامی سقز توزیع شده است.

حجت‌الاسلام رازیانی اذعان داشت: تلاش می‌شود تا با همکاری و برنامه‌ریزی بتوانیم از شیوع کرونا جلوگیری کنیم و با اجرای این اقدامات و طرح‌ها از آمار ابتلا و مرگ و میر کاسته شود.

وی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی در همه برهه‌ها و عرصه‌های حساس و خطیر همواره یاریگر مردم بوده و در این راستا نیز کمک‌ها و مساعدت‌های خود را بی‌دریغ انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات فرهنگی اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از برنامه‌های محوری سازمان تبلیغات اسلامی در نیمه دوم سال جاری است، گفت: این برنامه از ۱۳ آبان ماه در سراسر کشور شروع شده و تا ۱۳ دی ماه همزمان با سالگرد شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» ادامه دارد و در شهرستان سقز هم اجرا می‌شود.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی توزیع بسته های معیشتی سقز اداره تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید شیردل کامه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به محموله بار دو دستگاه کامیون کشنده که به صورت غیربهداشتی و در قالب گالن‌های ۱۰۰ لیتری حمل می‌شد، مشکوک شدند.   سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: ماموران در ادامه به منظور بررسی بیشتر، این خودرو‌ها را به داخل ایستگاه هدایت کردند و پس از کنترل اسناد و مدارک راننده، دریافتند محموله‌های موردنظر رب غیربهداشتی فاقد پروانه تولید و بهره برداری است که طبق اعلام کارشناسان شبکه بهداشت، قابل مصرف نیست.   وی بیان داشت: پرونده تشکیل شده به مراجع قضائی ارجاع و کالای مکشوفه به معاونت غذا و داروی شبکه بهداشت شهرستان تربت حیدریه تحویل داده شد.   سرهنگ خوشخو تاکید کرد: مقابله پلیس با محصولات غیربهداشتی که به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه تولید، تهیه و روانه بازار می‌شود و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، با قاطعیت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد