Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@18:45:17 GMT

بیمارستان شهرستان بیضاء به ۹۶ تخت ارتقاء می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۱۵۸۴

بیمارستان شهرستان بیضاء به ۹۶ تخت ارتقاء می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نماینده مردم سپیدان و بیضاء  به منظور مرتفع کردن مشکلات و کمبودهای بخش سلامت حوزه انتخابیه با معاون درمان وزارت بهداشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، محسن علیزاده خواستار ارتقاء بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) شهرستان بیضاء از ۳۲ به ۹۶ تخت شد و افزود: هر انسانی حق دارد که در تمام طول عمر خود از امکانات بهداشتی و درمانی برای رسیدن به حد اعلای سلامت برخوردار گردد و به عنوان موجودی الهی لایق بهترین، کارآمدترین و ایمن ترین خدمات سلامت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تجهیز و تأمین امکانات بهداشتی و درمانی بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان می‌تواند در بالا بردن سطح رضایتمندی مردم نقش عمده‌ای داشته باشد.  

در ادامه جان بابائی، معاون درمان وزارت بهداشت نیز با اشاره به اینکه عدالت رمز پایدار هر حکومتی هست، اظهار داشت: عدالت اجتماعی سبب خوش بینی مردم نسبت به حکومت می شود و در راستای برقراری همین عدالت در خصوص ارتقاء بیمارستان قمربنی هاشم (ع) بیضاء به ۹۶ تخت همچنین تجهیز و تأمین امکانات بهداشتی و درمانی بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان دستور اقدام فوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان وزارت بهداشت سلامت معاون درمان وزارت بهداشت محسن علیزاده فارس بیضاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب آشامیدنی شهر اردکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، علیرضا سامری گفت: با تلاش کارکنان آبفای شهرستان سپیدان مشکل آب آشامیدنی این شهر برطرف شد.

او افزود: این مشکل به علت ورود سیلاب ناشی از بارش باران شدید دو روز گذشته به سرچشمه و تاسیسات آب آشامیدنی شهر اردکان به وجود آمده بود که با تلاش شبانه روزی کارکنان آبفا ، ساعت ۱۱ شب دوشنبه برطرف و آب آشامیدنی دوباره وصل شد و در مدار قرار گرفت.

فرماندار سپیدان گفت: در حال حاضر آب آشامیدنی شهر با کلر ضدعفونی و گندزدایی شده و شهروندان می توانند بدون نگرانی از آب استفاده کنند.

شهر اردکان با جمعیتی افزون بر بیست هزار نفر مرکز شهرستان سپیدان است و آب آشامیدنی این شهر از طریق چشمه‌ای که در ۳ کیلومتری شهر و در منطقه‌ای بنام تنگ آبسرد واقع شده تامین می‌شود.

در پی فعالیت سامانه بارشی در استان فارس ، بیش از  ۱۰۰ میلی متر باران در شهرستان سپیدان ثبت شد. 

دیگر خبرها

  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • مراجعه ۵۵۵ بیمار حادثه ترومایی به مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان استان فارس
  • انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • تکمیل بیمارستان نسیم شهر برای مردم بهارستان ضرورت دارد
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به بخش کشاورزی سپیدان
  • رفع مشکل آب آشامیدنی شهر اردکان