Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@19:35:35 GMT

تخصیص بودجه ۲۰ میلیارد تومانی برای امیرکلا

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۱۶۳۲

تخصیص بودجه ۲۰ میلیارد تومانی برای امیرکلا

عباس بابائیان گفت: در دیدار اخیری که با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم قول بودجه ۲۰میلیارد تومانی برای مشکلات زیرساختی شهرامیرکلا گرفتیم و امیدواریم بخشداری مستقل که نیاز فوری مردم است محقق شود البته توصیه ما این است که شهرداری و پرسنل آن در تصمیمات مستقل عمل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام عباس بابائیان در گفت‌و گو با خبرنگار بلاغ پیرامون مشکلات عمومی در کشور و شهر امیرکلا اظهار کرد: جامعه اسلامی مردم ایران در شرایط سختی روزگار سپری می‌کند و مشکلات مدیریتی در برخی مدیران دولتی کشور مسبب این نابسامانی‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در بسیاری موارد دیده می‌شود که اگر کار را به دست مردم و گروه‌های جهادی بسپاریم بسیار بهتر از دولتی‌ها موفق خواهند شد و نمونه‌اش در کارهای بسیج و هیئت‌های مذهبی قابل مشاهده است.

امام جمعه شهر امیرکلا ادامه داد: وجود ویروس منحوس کرونا آزمونی برای دولت و مردم بود که وضعیت موجود نشان از این موضوع است که بخش وابسته به حاکمیت اسلامی و ولایت فقیه چگونه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند و حتی با تشکیل قرارگاه‌های مختلف مردمی در بسیاری از موارد گره‌گشا بود.

این مسئول تصریح کرد: همین ویروس کرونا آنچنان بر برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات دولتمردان در پاره‌ای از اوقات اثر گذاشته، گویی اصلا برنامه خاصی برای اداره برخی از موارد در کشور وجود ندارد.

بابائیان گفت: اوضاع اقتصادی بازار، نابسامانی در کنترل قیمت‌ها، وضع بد معیشت مردم، سواستفاده‌ها و خیانت‌های برخی مدیران و مسئولان نسبت به اموال عمومی مردم نشان از مدیریت ضعیف دولتمردان در گزینش و بکارگیری افراد در مسئولیت‌هاست.

وی با اشاره به مشکلات زیر ساختی حوزه مسئولیتی خود در شهر امیرکلا افزود: بسیاری از مشکلات شهر امیرکلا بر عهده مسئولان گذشته و حال است، نباید از برخی عقب‌ماندگی‌های این شهر بی‌تفاوت گذشت.

این مسئول تاکید کرد: وقتی جمعیت شهر امیرکلا بواسطه مناطق همجوار بیش از ۵۰ هزار نفر است چرا نباید دارای بخشداری مستقل باشد و این نیاز فوری مردم این شهر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر امیرکلا ادامه داد: بیش از چهار دهه از انقلاب شکوهمند مردم ایران بر علیه رژیم ستم شاهی گذشته اما همچنان در شهر امیرکلا بسیاری از ادارات مستقر نیستند و مردم همچنان باید به شهرستان همجوار جهت امورات اداری مراجعه کنند.

بابائیان افزود: تا چه وقت مردم امیرکلا باید چوب این موضوع را بخورند که با نگاه برخی از آقایان شهرستان بابل یکی از کلانشهرهای شمال کشور است، بله ما هم قبول داریم و باعث افتخار اما نباید بسیاری از شهرهای حوالی شهر بابل در مسائل تقسیمات کشوری و تخصیص بودجه در زیر سایه این شهر بمانند.

وی اذعان کرد: ما هم به مردم ولایتمدار، شهداو ایثارگران، بزرگان دینی، علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان بابل افتخار می‌کنیم اما نباید مردم شهرهای حاشیه شهر بابل که زیر مجموعه شهرستانی این شهر هستند دیده نشوند و بودجه و مباحث مدیریتی در این شهر متمرکز شود، از سویی برخی بخشهای این شهرستان مشکلاتی مشابه ما دارند که توجه بیشتر مسئولان استانی و کشوری را می‌طلبد.

امام جمعه شهر امیرکلا از تخصیص بودجه نزدیک به ۲۰ میلیارد تومانی برای این شهر خبر دادو گفت: در دیدار اخیری که با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه بازدیدهایشان از مازندران داشتیم با همکاری نمایندگان مردم شهرستان در مجلس و استاندار محترم توانستیم برای حل برخی مشکلات زیرساختی شهرستان موافقت دریافت این بودجه  را بگیریم.

وی افزود: خداوند را شاکرم که پیگیری‌های ما همراه با همکاری برخی آقایان بعد از سالیان طولانی در نهایت شهر امیرکلا و مردمش دیده شدند و برای آن بودجه نسبتا مناسبی معین شد که البته باید این خبر را هم بدهم که در ماه‌های پیش‌رو حدود ۱۰ میلیارد تومان از این بودجه محقق و تخصیص پیدا می‌کند که می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات این شهر را حل کند و خواهان پیگیری جدی مسئولان برای جذب حداکثری این بودجه هستیم.

بابائیان تاکید کرد: بسیاری از مشکلات کشور و به تبع آن شهر امیرکلا ناشی از انتخاب‌های بد در انتخابات مختلف است که باید با روشنگری و تبیین بیانات رهبری در زمینه‌های مختلف علی‌الخصوص حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح وضعیت کنونی جامعه را تغییر داد.

وی افزود: متاسفانه این موضوع انتخاب بد در شورای شهر امیرکلا به وضوح دیده شد، باید جلوی این فرصت سوزی‌ها گرفته شود و طبق قانون اعضای شورای اسلامی شهر باید براساس ضوابط در جایگاه نظارتی عمل کنند و لازم به تذکر جدی است که حق مطالبه از منظر دیدگاه شخصی را ندارند.

امام جمعه شهر امیرکلا ادامه داد: از شهردار و کارمندان شهرداری امیرکلا انتظار آن می‌رود در تصمیمات مستقل عمل کنند تا شائبه استقلال شهرداری در اذهان عمومی از بین نرود.

بابائیان در پایان گفت: از مردم شریف امیرکلا به پاس پایداری و مقاومت در مشکلات تقدیر می‌کنم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک با حضور انقلابی در صحنه‌های حساس بسیاری از مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهر امیرکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ استاندار قم در همایش فرهنگ سازان حضور با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی برای کاهش نرخ مشارکت مردم در کشور و به خصوص در قم صورت گرفته بود گفت: خوشبختانه به همت گروه‌های مختلف نرخ مشارکت در استان قم نسبت به انتخابات قبل ۶ و ۶۳ صدم درصد افزایش یافت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه استان قم در انتخابات قبل رتبه ۲۱ کشور را در مشارکت داشت گفت: در این دوره انتخابات استان قم رتبه هفتم را کسب کرد و استان قم ۹ درصد نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری داشت.

وی افزود: در کشور تنها ۶ استان نرخ رشد مشارکت داشتند و استان قم یکی از این استان‌ها بود.

استاندار با تاکید بر برکات حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور افزود: هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد و این حضور در عرصه‌های مختلف همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی حضور نباید تعطیل شود و به دلیل در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و به دلیل نیاز به افزایش مشارکت باید این قرارگاه با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

آقامیری با بیان اینکه نباید گروه مردمی فرهنگ سازان حضور تضعیف یا تعطیل شود و این گروه باید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شود گفت: مردم توقع دارند تا مشکلات آنان دیده و شنیده شود و مسائل و مشکلات آنان کاهش یابد و این مشکلات فقط با جوانان و کار جهادی حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • هزینه ۵۷۰ میلیارد تومانی تملک در منطقه۷ شهرداری قم
  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند!
  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می‌رود