Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سمانه بیاناتی پزشک متخصص اعصاب و روان بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با اشاره به مهم‌ترین راهکارهای ارتباط موثر همسران، اولین مورد را صحبت کردن دانست و در این خصوص گفت: به جای پنهان کردن، تعمیر کنید، از مشکلات، ناراحتی‌ها و دلخوری‌ها فرار نکنید، آنها روی‌هم تلمبار می‌شوند و باعث می‌شود از کنترلتان خارج شود و ناامید شوید، پس در موردش (صحبت) کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، دومین مورد را همکاری کردن عنوان کرد و ادامه داد: با یکدیگر همکاری کنید، رابطه یک کار دونفره است، یک نفر به‌تنهایی نمی‌تواند رابطه را به موفقیت برساند.

این پزشک متخصص اعصاب و روان، سومین کلید را شنوا بودن دانست و بیان کرد: نشان دهید قابلیت شنیدن گله و انتقاد را دارید، اگر گلایه همسرتان به شما بربخورد به مرور رابطه رو به سردی خواهد گذاشت، پس شنوا باشید.

دکتر بیاناتی در توضیح چهارمین مورد گفت: تمرکز خود را بر قسمت‌های مثبت رابطه بگذارید، نه‌فقط بر قسمت‌های منفی آن.

روانپزشک بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان آخرین مورد را این‌چنین بیان کرد: برقراری درستِ رابطه را بیاموزید، در موردش بخوانید یا از روان‌درمانگر کمک بگیرید، رابطه هم چون گیاهی است که باید به آن رسیدگی کنید در غیر این صورت به مرور خشک و بی‌جان می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتباط موثر رابطه موثر فنون مذاکره روانشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه از مصلای کرج تا امامزاده حسن (ع) برگزار و تمهیدات ترافیکی و محدودیت تردد به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز اضافه کرد: ممنوعیت تردد در بلوار امامزاده حسن (ع) از تقاطع مصباح تا امامزاده و بالعکس، خیابان زکریای رازی (حدفاصل تقاطع کارخانه قند تا سه راه خوابگاه) و بلوار شهید شریفی از میدان توحید به سمت امامزاده حسن (ع) اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی توسط کارکنان پلیس راهور به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار می‌گیرد تا عبور و مرور شهروندان تسهیل شود، از شهروندان درخواست کرد ضمن همکاری لازم با پلیس، وسایل نقلیه خود را در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی متوقف نکنند چرا که سبب افزایش تراکم و بروز گره‌های ترافیکی خواهد شد.

کد خبر 6082308

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • عدم راه اندازی مجتمع بنکداران مواد غذایی همدان
  • مرور مهم‌ترین اخبار روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • غرس ۴۰۰ اصله نخل در یک کارخانه
  • ردپای ژنتیک در اختلال وسواس
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟
  • مرور مهم ترین اخبار روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • ایمان و رابطه آن با عمل صالح
  • مرور خاطرات با ستاره بازى ايران - كره