Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرخ جلالی اظهار داشت: اعمال یا رفع محدودیت‌هایی چون منع تردد در مسیر وادی رحمت در اختیار مراجع بالادستی چون ستاد استانی پیشگیری از کرونا بوده و از اختیار این سازمان خارج است.

وی با اشاره به رفع برخی محدودیت‌های ۱۴ روزه در سطح کلانشهر تبریز گفت: تداوم محدودیت‌های وادی رحمت منوط به ابلاغ مجدد مراجع ذیصلاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جلالی، در صورت عدم ابلاغ جدید، منع تردد در این مسیر از عصر شنبه رفع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز با اشاره به همکاری عموم شهروندان برای عدم حضور در وادی رحمت گفت: تمام محدودیت های یاد شده در راستای حفظ سلامتی خود شهروندان وضع شده است.

جلالی در عین حال یادآور شد: در صورت ابلاغ تداوم محدودیت‌های فعلی، همچنان ورود به این محوطه فقط برای بستگان درجه یک متوفیان و صدور کارت تردد امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا تبریز ممنوعیت تعیین تکلیف خبرگزاری فارس فارس تبریز وادی رحمت آرامستان وادی رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت نقل‌وانتقال تمامی امتیاز‌های نهضت ملی مسکن ابلاغ شد

 کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در طی یک سال گذشته هیچ خریدوفروش امتیاز نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک صورت نمی‌گرفت گفت: با توجه به آنکه خریدوفروش امتیازهای نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف و شهرهای جدید غیر قانونی است بنابراین هیچ خریدوفروش نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک نباید ثبت شود و درصورت مشاهده این خریدوفروش با آنها برخورد قانونی می‌شود.

وی اظهار کرد: تا به امروز خریدوفروش امتیازهای نهضت ملی مسکن توسط مشاوران املاک ثبت نشده است و اگر در این بخش شاهد باشیم که خریدوفروش امتیازها ثبت شود با مشاوران املاک متخلف در این حوزه برخورد جدی خواهد شد.

گودرزی یادآور شد: همواره  اعلام کرده ایم که اگر متقاضی قصد انصراف از پروژه های نهضت ملی مسکن را داشته باشند باید به دولت بازگردانده شود و امکان واگذاری و یا انتقال آن به افراد دیگر امکان پذیر نیست.

او گفت: نباید تجربه مسکن مهر در پروژه های نهضت ملی مسکن تکرار شود و اگر متقاضی امکان تکمیل مبالغ و یا آورده های خود را نداشته باشد دولت با انصراف او موافقت و تمامی امتیازها به خود دولت بازگردانده می‌شود.

ا 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • ممنوعیت نقل‌وانتقال تمامی امتیاز‌های نهضت ملی مسکن ابلاغ شد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌ها
  • خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم