Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل بایبوردی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک‌های خیران شامل ۱۰۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی، درمانی و تامین نیازهای معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه، اهدای ۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ثامن (ع) و ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل مرحله نخست بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای طرح مردمی سلامت محله محور و فعالیت ۲۵ قرارگاه بسیج فعال در مناطق شهری و روستایی ۴۸ محله آران و بیدگل در قالب قرارگاه شهید سردار سلیمانی خبر داد و اضافه کرد: طرح غربالگری محله محور با شعار «هر خانه یک پایگاه سلامت» در این شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد: هر قرارگاه بسیج شامل ۳۵ نفر است که در تمامی پایگاهها، مسجدها و با کمک افراد نیکوکار محله‌های آران و بیدگل به طریق مختلف بیماریابی می‌شود.

فرماندار آران و بیدگل خاطر نشان کرد: این طرح، مردمی کردن مدیریت و مقابله با شیوع کرونا تلقی و به عنوان عاملی برای قطع زنجیره شیوع کرونا محسوب می‌شود.

بایبوردی افزود: طرح سلامت محله محور، زمینه‌های جلب مشارکت همگانی و بهره‌مندی از امکانات موجود در محله‌های چهار شهر و ۱۱ روستای آران و بیدگل را فراهم می‌کند.

به گفته وی، اجرای این طرح باعث دسترسی آسان‌تر و بهتر بیماران به خدمات مورد نیاز و افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود.

رییس ستاد مقابله با کرونا در آران و بیدگل با بیان اینکه بهبود طرح غربالگری و شناسایی زودهنگام بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از دیگر مزایای مهم اجرای طرح سلامت محله محور در این شهرستان است، ادامه داد: این طرح یک نوع آموزش همگانی ارتقای سلامت و حضور نیروهای مردمی در مقابله با ویروس کروناست.

وی افزود: طرح سلامت محله‌ محور توسط بسیج با محوریت فرمانداری و مدیریت سپاه در حال اجراست و مجریان آن بازوان پرتوان کادر پزشکی و پرستاری در مقابله با ویروس کرونا هستند.

بایبوردی اضافه کرد: فعالیت در همه قرارگاه‌های محله محور در چهار حوزه نظارت، حمایت، آموزش و مراقبت انجام و نشست‌ها در سطح فرماندهان قرارگاه‌های بسیج، امامان جماعت و کارشناسان بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

فرماندار آران و بیدگل با یادآوری شرایط حساس شیوع ویروس کرونا در این شهرستان گفت: به منظور کاهش و قطع زنجیره انتقال این ویروس، از هفته آینده ورود شهروندان به اداره‌ها با ارایه کارت ملی و استعلام از سامانه ماسک انجام می‌شود.

وی بر استفاده از ماسک، رعایت حداقل ۲ متر فاصله و شستشوی مداوم دست‌ها با صابون تاکید کرد و گفت: موفقیت در مقابله با کرونا، با مسوولیت دولت و اراده مردم محقق می‌شود.

آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها فرمانداران کمک های مردمی اصفهان کاشان آران وبیدگل پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران کمک های مردمی اصفهان کاشان آران وبیدگل فرمانداران کمک های مردمی اصفهان کاشان آران وبیدگل اخبار کنکور میلیارد ریال آران و بیدگل سلامت محله محله محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های استان از امدادرسانی به شهرستان‌های کاشان، نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم