Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان اعلام کرد که علیه افراد و رسانه هایی که در موضوع انفجار بندر بیروت، انگشت اتهام را به سوی حزب الله نشانه گرفتند، اقامه دعوا کرده است.

ابراهیم الموسوی عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: برخی رسانه ها، انگشت اتهام را پس از انفجار بندر بیروت به سوی حزب الله نشانه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه اتهامات علیه حزب الله باطل و بدون مدرک و دلیل بود.

وی افزود:اتهامات علیه حزب الله ننگ آور و بی ارزش است. برخی از ویرانی و نیز مقاومت که حامی لبنان است، بهره برداری می کنند. ما علیه اشخاص حقیقی و حقوقی ورسانه هایی که انگشت اتهام را در انفجار بندر بیروت متوجه ما کردند، شکایت کردیم.

الموسوی گفت: ما علیه سایت های فتنه افکن اقامه دعوا کردیم و مدارک و مستنداتی داریم که ثابت می کند که اتهامات آنها علیه ما باطل است. علیه فارس سعید و پایگاه وابسته به القوات اللبنانیه اقامه دعوا کرده ایم.

وی به تحرکاتی که با هدف خدشه وارد کردن به وجهه حزب الله می شود، اشاره کرد.

گفتنی است که بعد از انفجار بزرگ بندر بیروت از همان لحظات آغازین بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی و رسانه های داخلی و خارجی لبنان انگشت اتهام خود را به سوی حزب الله لبنان نشانه گرفتند.

در این مدت با وجود روشنگری و اظهارات و ادله و قرائن بسیاری که از سوی مسوولان حزب الله و دبیر کل این حزب سید حسن نصرالله مبنی بر عدم دخالت این حزب در این انفجار همچنان برخی از رسانه ها و اشخاص به دنبال افترا زنی بدون هیچ ادله و دلیلی به حزب الله لبنان بودند.

کد خبر 5087462

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب الله لبنان انفجار بیروت ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده فلسطین عراق ایران ترور دانشمندان هسته ای جو بایدن دونالد ترامپ لبنان عربستان سعودی سوریه افغانستان روسیه انفجار بندر بیروت انگشت اتهام حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه های صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کردند که پایگاه هوایی راهبردی میرون رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شاهد وقوع انفجار بوده است.

این پایگاه رژیم صهیونیستی پیش از این هدف حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان قرار گرفته بود.

پایگاه میرون با دارا بودن شمار زیادی از نیروهای زبده ارتش رژیم صهیونیستی، مرکز کنترل و مدیریت عملیات های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در ناحیه لبنان، سوریه، قبرس و منطقه شمالی بخش شرق دریای مدیترانه است و مرکز اصلی عملیات ارسال پارازیت در این مناطق به شمار می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شنیده‌ شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل
  • تداوم حملات حزب‌الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم کوبید
  • عملیات حزب‌الله علیه تیپ «گولانی» ارتش اسرائیل