Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به نقل از شبکه المیادین، الی کوهن، وزیر اطلاعات اسرائیل گفت: به نظر من دانشمندان هسته ای ایران با آرامش نمی‌خوابند، آن ها می دانند که اتفاقات این هفته ممکن است برای هر یک از آن ها رخ بدهد.

وی اعتراف کرد که فخری زاده را شناسایی سپس تعقیب کردیم و فهمیدیم که درحال انجام چه کارهایی است.

بیشتر بخوانید: پشت پرده ترور محسن فخری زاده / چقدر احتمال جنگ ایران و اسرائیل وجود دارد؟

کوهن مدعی شد که شهید فخری زاده در پروژه ای فعالیت داشت که خاورمیانه و تمام جهان را به خطر می انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات اسرائیل تاکید کرد: برای ما روشن است که ایران با تمام توان تلاش خود را خواهد کرد تا به سلاح هسته ای دست یابد اما اسرائیل هیچ گاه به آن اجازه نمی دهد که این کار را انجام دهد.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محسن فخری زاده ترور دانشمندان هسته ای انتخابات 1400 فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اسرائیل باید به جنگ غزه پایان دهد

به گزارش جماران به نقل از العربیه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل خواست تا به سرعت به جنگ غزه پایان دهد و تأکید کرد که «جهان به صلح نیاز دارد».

ترامپ در مصاحبه با «فاکس نیوز» در پاسخ به سوالی درباره پیامی که می‌خواهد برای نتانیاهو در رابطه با جنگ غزه ارسال کند، گفت: «به او می‌گویم: این کار را تمام کن و سریع انجامش بده و به دنیای صلح برگرد.»

ترامپ در این مصاحبه روز یکشنبه، برای اولین بار از زمان حمله حماس به اسرائیل در هفتم اکتبر، خواستار پایان دادن به جنگ غزه شد.

او در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه اگر با نتانیاهو صحبت کند پیامش چه خواهد بود، گفت: «او باید به این موضوع پایان دهد، سریع این کار را انجام دهد و به دنیای صلح بازگردد. ما به صلح در جهان نیاز داریم. به صلح در خاورمیانه نیاز داریم.»

علاوه بر این، ترامپ انتقاد چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا از اسرائیل را «اقدامى با انگیزه سیاست داخلی» توصیف کرد.

ترامپ تأکید کرد که شومر نگاه می کند و می بیند که کجا می تواند آرای بیشتری به دست آورد.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا روز پنجشنبه گفت که اسرائیل باید «اصلاحات اساسی» برای دستیابی به صلح پایدار با فلسطینی‌ها انجام دهد.

اما به باور ترامپ، هدف شومر از این اظهارات به دنبال کسب رای بیشتر است و در این باره گفت: «من فکر می‌کنم او فلسطینی‌ها و تظاهرات بزرگ مربوط به آنها را می‌بیند و با خود می گوید من می‌خواهم به جای اسرائیل به این سمت بروم.»

ترامپ معتقد است که شومر «حمایت از اسرائیل را رها کرده است».

نکته قابل توجه این است که در اولین روزهای جنگ پس از حمله حماس به سرزمین های اشغالی، ترامپ از نتانیاهو به دلیل «ناتوانی در جلوگیری از وقوع آن» انتقاد کرد.

ترامپ پیشتر متعهد شده بود که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی صلح را به خاورمیانه بازگرداند.

او گفته: «من دو کار انجام خواهم داد، از روز اول، قبل از شروع کار رسمی، برای توقف جنگ میان روسیه و اوکراین تلاش خواهم کرد. و صلح را در خاورمیانه باز می‌گردانم.»

 

دیگر خبرها

  • در آستانه برقراری آرامش احتمالی در خاورمیانه
  • ترامپ: اسرائیل باید به جنگ غزه پایان دهد
  • اعتراف نتانیاهو به شکست در غزه
  • آمریکا، اروپا و جهان عرب باید برای رفتن نتانیاهو آماده شوند/ یک لحظه مهم و سرنوشت ساز برای صلح و ثبات در منطقه
  • اعتراف روزنامه معروف اسرائیلی |‌حتی جو بایدن هم ...
  • پوکی استخوان زنان؛ چگونه می‌توان آن را به تاخیر انداخت؟
  • سنجش خدمات شهرداری یزد در ایام نوروز
  • استقبال از مهمانان نوروزی با ارسال پیامک خوشامدگویی
  • چگونه می‌توان پوکی استخوان را به تاخیر انداخت؟
  • تمام گزینه‌های «بد» اسرائیل برای آینده غزه