Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:10:24 GMT

تغییر محل دیدارهای خانگی تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۲۰۷۱

تغییر محل دیدارهای خانگی تراکتور

بنا به نظر کادر فنی تیم فوتبال تراکتور، محل برگزاری دیدارهای خانگی این تیم تغییر یافت.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور تصمیم گرفت تا مکان دیدارهای خانگی اش را تغییر دهد. از این پس، دیدارهای تیم فوتبال تراکتور از هفته پنجم لیگ برتر در استادیوم اختصاصی باشگاه (سپهبد شهید قاسم سلیمانی) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس تصمیم باشگاه تراکتور و موافقت سازمان لیگ، شاگردان منصوریان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در استادیوم اختصاصی  مقابل فولاد خوزستان صف ‌آرایی می‌کنند.


این تصمیم مسئولین و کادرفنی تراکتور، برای حفظ و بهبود کیفیت چمن استادیوم یادگار امام تبریز گرفته شده است. این استادیوم چند وقت پیش با هزینه فراوانی بازسازی شده بود.

تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر

وست‌هم پرهوادارترین تیم لندنی!

طرفداری | استادیوم اولدترافورد یا تئاتر رویاهای باشگاه منچستریونایتد با میانگین تماشاگر 73,523 نفر در هر بازی رکورددار بیشترین تماشاگر در بین ورزشگاه‌های فوتبال در کشور انگلستان است.

سایت ترانسفرمارکت به بررسی پرتماشاگرترین ورزشگاه‌های فوتبال انگلیس در این فصل از مسابقات فوتبال پرداخته که همانطور که گفته شد ورزشگاه منچستریونایتد در صدر قرار دارد. پس از استادیوم اولدترافورد، ورزشگاه لندن که متعلق به باشگاه وست‌هم است، به عنوان پرهوادارترین ورزشگاه فوتبال انگلیس معرفی شده است. در واقع وست‌هم با میانگین 62,433 تماشاگر در هر بازی در این فصل، به عنوان پرهوادارترین تیم لندنی شناخته شده است. در جایگاه سوم هم استادیوم تاتنهام هاتسپر با میانگین 61,523 تماشاگر قرار گرفته است. استادیوم‌های امارات، آنفیلد، اتحاد، سنت جیمز پارک، ویلا پارک، لایت (روشنایی) و استمفورد بریج هم در جایگاه‌های بعدی از نظر پرتماشاگرترین ورزشگاه‌های فوتبال انگلیس قرار گرفته‌اند.

10 ورزشگاه پرتماشاگر فوتبال انگلستان در فصل 24-2023 بیشترین میانگین حضور تماشاگر در استادیوم‌های انگلیس

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر
  • احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد؛ حقوق کارگران چه عددی است؟
  • فوری؛ احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد؛ عدد جدید چقدر است؟
  • فوری؛ احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد/ حقوق کارگران چه عددی باشد، بهتر است؟
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • تصمیم درباره پل حافظ در تهران تغییر کرد!
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!