Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلمبرداری فیلم سینمایی «تک تیرانداز» با بازی کامبیز دیرباز در نقش «شهید عبدالرسول زرین» از نیمه گذشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، فیلمبرداری فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری کاری که از مهرماه امسال مقابل دوربین رفته است، در شهرک سینمایی دفاع مقدس از نیمه گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این فیلم کامبیز دیرباز ایفاگر نقش شهید عبدالرسول زرین بزرگ‌ترین تک‌تیرانداز جنگ‌های معاصر است. این فیلم برخلاف فیلم «تک تیرانداز آمریکایی»، وجهه عرفانی و معرفتی تک‌تیرانداز ایرانی را به تصویر می‌کشد.

 

 

عبدالرضا نصاری در نقش فرمانده بعثی ایفای نقش می‌کند. علیرضا کمالی و امیررضا دلاوری هم در روزهای اخیر مقابل دوربین سعید براتی رفته‌اند.

این فیلم با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، همزمان در استودیو ایران نوین مشغول تدوین است تا به جشنواره فیلم فجر برسد.

 

 

«تک‌تیرانداز» فیلمی قهرمان محور است و برشی کوتاه از حضور حماسی عبدالرسول زرین بهترین تک‌تیرانداز دوران دفاع مقدس را در قالب یک داستان جذاب و اکشن روایت می‌کند. این فیلم ابتدا «شکار شکارچی» نام داشت. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تک تیر انداز دفاع مقدس فیلم سینمایی تک تیرانداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح چهارشنبه در مراسم تشییع محمود کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: محمد کیانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس یکی از روایت‌گران دوران جنگ بود که به جمع دوستان شهیدش پیوست.

وی تصریح کرد: محمود کیانی عاشق هم رزمانش و عشق به امام حسین (ع) از خصوصیات بارز این رزمنده بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمک به محرومین را همیشه سرلوحه کار خود قرار می‌داد تصریح کرد: همیشه سعی می‌کرد به نیازمندان و محرومین کمک کند.

حیدری بیان داشت: محمد کیانی جز اولین کسانی بود که به جبهه اعزام شد و مردانه در مقابل دشمن ایستاد تا از ناموس و هم وطنان خود دفاع کند.

وی اذعان داشت: این رزمنده در مقابل نا ملایمتی‌ها ایستاد، پیگیر مسائل و مشکلات رزمندگان، دلسوز نوجوانان و جوانان بود و همیشه سعی می‌کرد آنها را راهنمایی کند.

حیدری یادآور شد: خاطرات دوران جنگ را برای نسل‌های جدید بیان می‌کرد، او رسالتی حسینی و زینبی داشت و همه ساله برای پیاده روی اربعین شرکت می‌کرد و در موکب‌ها نیز خدمت می‌کرد، دست خیر داشت و هر وقت خلعی بود قطعاً کمک حال دیگران نیز بود.

کد خبر 6080910

دیگر خبرها

  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس