Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های مکتوب نماز جمعه این هفته با بیان اینکه گرانی‌ها و وضعیت نامناسب معیشتی، موجب نارضایتی مردم شده افزود: خیلی از مواد مورد نیاز غذایی و کشاورزی در داخل کشور تولید و روانه بازار می‌شود و گران شدن بی‌رویه آنها اصلا قابل قبول و به هیچ وجه پذیرفته نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار است که با برنامه‌ریزی و هاهنگی و اقدام جهادی و انقلابی از افزایش بی‌رویه قیمت اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم جلوگیری کنند که بدون شک با تلاش و همدلی می‌توان بر مشکلات اقتصادی غلبه کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: نظارت مستمر و قاطع و برخورد عملی و جدی با عومل گرانی‌ها و ایجاد کنندگان اوضاع نابسامان اقتصادی در شرایط حال نقش اصلی در تامین نظر مردم و گشایش در امور دارد و این جزو مطالبات برحق شهروندان از مسوولان است.

به گفته محی‌الدینی، تشکل جلسه اخیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، نوعی اتمام حجت به سران قوه و مسوولان عالی رتبه کشور است که باید همه برای اجرای منویات معظم‌له که راهگشای حل مشکلات و برون‌رفت از وضعیت اقتصادی است تلاش کنند.

امام جمعه مهریز به تصویب قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی روزهای اخیر اشاره کرد که باید بدون اغراض سیاسی پیگیری و اجرا شود، چون تحقق آن نقش مهمی در برخورد با رفتار طلبکارانه کشورهای بدعهد در برجام دارد.

محی‌الدینی به روز جهانی حقوق بشر که تنها شعاری برای سرپوش گذاشتن به جنایات بی حد و حصر استکبارجهانی علیه ملت‌ها و ستمدیدگان عالم نیست اشاره کرد و گفت: در دنیای کنونی آمریکا و اسراییل غاصب در راس ناقضان اصلی حقوق بشر هستند که از هیچ جناتی ابا ندارند .

وی به ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان شهید دکتر محسن فخری‌زاده توسط عوامل خودفروخته رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان جهانی و منطقه‌ای او اشاره کرد و با محکوم کردن این جنایت بزرگ بیان کرد: این اقدام پلید نشان داد که استکبار و آمریکا اصلا قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه مهریز با تبریک ۱۶ آذر ( روز دانشجو ) به نقش دانشگاهیان در نظام  و انقلاب اسلامی اشاره کرد و اساسی‌ترین رسالت جنبش دانشجویی را افزایش بصیرت و ارتقای سطح آگاهی‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و نقش‌آفرینی در فراگیر سازی گفتمان امامین انقلاب و نظام انقلابی و اسلامی برشمرد.

محی‌الدینی همچنین به ۱۹ آذر (سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی) به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: فرهنگ برای کشور یک هویت و اساس همه امور است، بنابراین دشمنان تمامی تلاش خود را در قالب تهدید نرم برای تضعیف ارزش‌های دینی و انقلابی به کار بسته‌اند.

به گفته رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز ، بی‌اعتقاد کردن نسل جوان و آینده‌سازان کشور جزو راهبرد و برنامه اصلی استکبارجهانی است که باید مردم و مسوولان در این برهه حساس با بصیرت و شناخت ابعاد تهاجم فرهنگی برای خنثی‌کردن دسایس آنها وظایف دینی، ملی و انقلابی خود را انجام دهند.

محی‌الدینی در پایان با قدردانی از مردم و اصناف شریف شهرستان در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری و مهار کووید-19 ، بر تداوم همکاری و عمل به وظایف تاکید کرد که این همراهی‌ها موجب غلبه بر مشکلات است . 

    

برچسب‌ها مهریز دانشجو ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز دانشجو ستاد اقامه نماز کشور مهریز دانشجو ستاد اقامه نماز کشور اخبار کنکور محی الدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند