Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت cmjornal پرتغال، این چهارشنبه کارلوس کی‌روش پست مربیگری کلمبیا را ترک کرد، اما هدف از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را حفظ کرد، یک منبع نزدیک به مربی پرتغالی این موضوع را تایید کرده است.

کلمبیا شرایط خیلی سختی برای رسیدن به جام جهانی قطر دارد اما کی‌روش امید به جام جهانی را برای خود  زنده نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی پرتغالی توانست آفریقای جنوبی  را به جام جهانی (۲۰۰۲)، پرتغال را به جام جهانی (۲۰۱۰) و ایران را به دو جام جهانی پیاپی (۲۰۱۴ و ۲۰۱۸) برساند و می‌خواهد برای پنجمین بار در این آزمون انتخاب شود.

والتر وینترباتوم، انگلیس را به جام‌های جهانی ۱۹۵۰، ۱۹۵۴، ۱۹۵۸ و ۱۹۶۲ هدایت کرد و اسکار تابارس نیز همین موفقیت را در مسابقات  جام جهانی ۱۹۹۰، ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ به دست آورد.

چین، مصر و مراکش فرصتی برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ دارند و بنابرگفته منبع نزدیک به کارلوس کی‌روش یکی از این سه تیم می‌تواند مقصد خوبی برای کی‌روش باشند. قهرمان پیشین زیر ۲۰ سال جهان در سال ۱۹۸۹ و ۱۹۹۱، با ۶۷ سال سن خیلی نگران احتمال بازگشت به تمرین باشگاهی نیست اما به گفته همان منبع هدف کی‌روش رسیدن به پنجمین دوره جام جهانی است.

کی‌روش تا ژوئن ۲۰۲۲ با فدراسیون کلمبیا قرارداد داشت، اما شکست سنگین برابر اکوادور پایان همکاری او با این تیم بود و گفته می‌شود او دو میلیون یورو نیز غرامت دریافت خواهد کرد.

کد خبر 570030

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جام جهانی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سیتیزن‌ها به نیمه نهایی با درخشش هافبک پرتغالی

تیم فوتبال منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی انگلیس توانست در خانه با دو گل نیوکسل را شکست دهد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های منچسترسیتی و نیوکسل از مرحله یک چهارم جام حذفی انگلیس در ورزشگاه الاتحاد از ساعت ۲۱ برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۲ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه ۱۳ برناردو سیلوا با یک بغل پای زیبا توانست دروازه تیم میهمان را باز کند و در دقیقه ۳۱ برناردو سیلوا از پشت محوطه جرمیه با یک شوت برای بار دوم دروازه نیوکسل را باز کرد و در این بازی این بازیکن دبل کرد و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستد روی دروازه‌های یکدیگر موقعیتی ایجاد کنند و بازی در آخر به سود منچسترسیتی به اتمام رسید.

منچسترسیتی با این برد به نیمه نهایی جام حذفی راه یافت.

دیگر خبرها

  • تصمیم ستاره محبوب گواردیولا: جدایی از سیتی
  • حمله به زندانیان مسلمان در انگلیس با اسپری فلفل
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • شب انتقام: ژوائو فیلیکس گل زد و رقصید (عکس)
  • کانسلو بازی با اتلتیکومادرید را از دست داد
  • پخش انیمیشن‌های روز دنیا در ایام نوروز از تلویزیون
  • تماشای بهترین انیمیشن‌ها در نوروز ۱۴۰۳ از شبکه تهران
  • صعود سیتیزن‌ها به نیمه نهایی با درخشش هافبک پرتغالی
  • شکست تنیس ایران در پلی‌آف گروه دو جهانی/ بازگشت به گروه سه آسیا
  • آدیداس برای نخستین بار در ۳۲ سال گذشته ضرر کرد