Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@20:44:09 GMT

دستگیری زن با عجیب ترین بچه در شکم + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۲۶۳۴

دستگیری زن با عجیب ترین بچه در شکم + عکس

به گزارش رکنا و به نقل از دیلی استار، این زن با برش یک هندوانه‌ و خالی کردن داخلش نیمی از پوست هندوانه را برداشته و پر از بسته های کوکائین‌ کرده و به شکمش چسبانده است او قصد داشته تا از سائوپائولوی برزیل با اتوبوس به سمت ریودوژانیرو برود که توسط ماموران پلیس دستگیر شده است.

این زن تلاش می کرد تا تمام مدت وانمود کند که باردار است اما بی خبر بود که با دستگیری یک قاچاقچی دیگر در اداره پلیس وی شناسایی شده و ماموران به دنبالش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزیل مدتهاست که به عنوان بازاری برای انتقال کوکائین به سایر نقاط آمریکای جنوبی شناخته شده است و ظرف سالهای اخیر یکی از تامین کنندگان اصلی بزرگ مواد مخدر برای اروپاست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا هندوانه کوکائین اخبار حوادث پوست زن عکس جاسازی عجیب ترین سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا عکس ایران فیلم بودجه 1400 مرد محسن فخری زاده قتل ساعت بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی

چند روز قبل مردی قدم در کلانتری هفت چنار در پایتخت گذاشت و گفت دختر ۱۶ ساله اش را ربوده اند.

وی به ماموران: دخترم ندا آخرین بار برای رفتن به کلاس از خانه بیرون رفت، اما دیگر برنگشت. درحالیکه نگران وضعیت او بودیم، فردی با موبایل دخترم به من زنگ زد و گفت او را گروگان گرفته است. او برای آزادی ندا درخواست ۱۰ میلیارد تومان پول کرد و گفت چنانچه این پول را ظرف ۴۸ ساعت تهیه نکنم، جان دخترم را می‌گیرد و جسدش را می‌سوزاند. فرد آدم ربا تهدیدم کرد که اگر پای پلیس را به ماجرا باز کنم، دیگر هرگز دخترم را نخواهم دید.

من ابتدا ترسیدم پلیس را در جریان قرار بدهم و در تکاپوی تهیه پول بودم، اما مبلغ درخواستی آدم ربا بالا بود. در تماس‌های بعدی به او التماس کردم تا تخفیف بدهد و مبلغ را کمتر کند. در نهایت به ۳ میلیارد تومان راضی شد و من باز ترسیدم مبادا پول را تهیه کنم و آدم ربا جان دخترم را بگیرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم پلیس را در جریان قرار بدهم.

روایت اول

با این شکایت، پرونده به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد و بازپرس محمد مهدی براعه دستورات لازم در پرونده را صادر کرد. ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه آدم ربا را شناسایی کنند. با این سرنخ، ماموران راهی منطقه‌ای در جنوب تهران شدند و پس از دستگیری آدم ربا، دختر نوجوان را که در اتاقی زندانی بود نجات دادند. از سوی دیگر پسر جوان نیز به اتهام آدم ربایی دستگیر شد. در ادامه ماموران به تحقیق از دخترنوجوان پرداختند. او گفت: در اینستاگرام با جوانی به نام حامد آشنا شدم و با هم قرار گذاشتیم. در قرار اول، حامد مرا سوار ماشینش کرد و با تهدید به خانه اش برد. در این ۳ روز مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و قصد اخاذی از خانواده ام را داشت، اما موفق نشد.

روایت دوم

پسر جوان که به اتهام گروگانگیری دستگیر شده است، روایت دیگری را مطرح کرد و گفت: ۵ ماهی از آشنایی من با ندا می‌گذشت. او می‌گفت سن کمی دارد و به همین دلیل خانواده اش محال است با ازدواج ما موافقت کنند. او از من خواست تا سناریوی آدم ربایی طراحی کنیم و دست به اخاذی از خانواده اش بزنیم تا پولی برای شروع زندگی داشته باشیم. من هم او را در اتاقی زندانی کردم تا از خانواده اش اخاذی کنم، اما پای پلیس به ماجرا باز شد و دستگیر شدم.

حالا به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات در این پرونده برای مشخص شدن ابعاد بیشتر ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟