Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه مسلماً ترور «فخری زاده» بدون پاسخ نمی ماند، گفت: صهیونیست‌ها در یک اقدام تروریستی، دست به این جنایت زدند.

به گزارش مشرق، سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به ترور و شهادت محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی، گفت: ترور شهید فخری زاده قبل از اینکه ارزش عملیاتی و نظامی داشته باشد یک اقدام بزدلانه به حساب می‌آید که برای طراحان و انجام دهندگان این عمل پلید، تولید هیچ نتیجه‌ای نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسلم است که در اولین گمانه‌زنی‌ها انگشت اشاره به سمت رژیم صهیونیستی رفته است، زیرا مسئولان ارشد این رژیم از این شهید سعید به عنوان دانشمند هسته‌ای نامبرده و او را تهدید کرده بودند، همچنین سخن از طرح ترور او توسط صهیونیست‌ها بیان شده بود.

بیشتر بخوانید

سردار سنایی‌راد: طرفداران برجام می‌خواهند در قدرت بمانند/ در دام دوقطبی‌ها نیفتیم

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بابیان اینکه شهادت بزرگترین آرزو و پاداش مردان خدایی است، گفت: شهادت شهید فخری زاده در واقع نوعی پاداش به زحمات سالیان دراز این شهید بزرگوار به حساب می‌آید و برای او شهادت در راه حق و رسیدن به آرزویش افتخار است.

سردار سنایی‌راد با تاکید بر اینکه مسلماً چنین اتفاقی بدون پاسخ نخواهد ماند، گفت: صهیونیست‌ها در یک اقدام تروریستی دست به این جنایت زدند.

وی اظهار داشت این اتفاق در داخل کشور ما موجی از همدلی و وحدت پدید خواهد آورد و راه این شهید بزرگوار توسط دانشمندان دیگری که حاصل سال‌ها زحمت او و همرزمانش در تربیت دانشمندان است ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ملت ما در پیشبرد اهداف خود کوچک‌ترین تردیدی در اراده و عمل خود نخواهند داشت و همان‌گونه که شهادت سپهبد سلیمانی موجب رویشی عظیم در کشور ما شد. راه او [فخری زاده] توسط دیگران ادامه پیدا خواهد کرد و این شهادت به رویش‌هایی در عرصه علمی و فناوری تبدیل خواهد شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده صهیونیست ها سردار سنایی راد سپهبد سلیمانی محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی اخبار داغ معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فخری زاده کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت صریح محمد خاتمی از پاسخ ایران به اسرائیل

 سيد محمد خاتمى در جمع مشاوران خود اعلام كرد که پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود.   به گزارش راهبرد؛ رئیس جمهور پیشین کشورمان، ضمن تایید این اقدام و تمجید از آن افزود، این اقدام پاسخی بود به حمله تجاوزکارانه رژیم اشغالگر به كنسولگرى ايران که منجر به شهادت سرداران رشید سپاه و تنی چند از هموطنان ما شده بود.   رئیس دولت اصلاحات كه در جمع مشاوران خود سخن مى‌گفت، افزود که عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین‌المللی صورت گرفت.   عمليات ايران حاوی این پیام روشن بود که اسرائیل تصور نکند که هر جنایت و شرارت و عمل خلاف مقررات مسلم بین‌المللی انجام دهد و نهادهای بین‌المللی هم در مقابل آن به وظیفه قانونی خود عمل نکنند بی پاسخ می ماند.   وى با بيان اينكه حفظ امنيت و ثبات منطقه و تنش‌زدایی از اولویت‌های جمهوری اسلامی است، افزود، در عمليات ايران هدف قرار نگرفتن مناطق مسكونى و اقتصادى کاملاً مراعات شد و پهبادها و بخصوص موشکهای ايران از گنبد آهنين اسرائيل و پوشش چندلایه بازدارنده فوق العاده پرهزينه آمريكا و بعضى كشورهاى اروپايى و منطقه ای براى دفاع از اسرائيل عبور كردند، نشان داده شد كه جمهورى اسلامى توان و تدبير لازم در تأمین منافع خود و برخورد با تجاوز و جنایت را دارد.   خاتمى در پایان اظهار امیدواری کرد که با قطع جنایت های رژیم اشغالگر و برقراری آتش‌بس، مردم مظلوم غزّه از این وضعیت پررنج و عذاب رهایی یابند و منطقه که سخت نیازمند امنیت و پیشرفت است روی آرامش را ببیند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پاسخ نظامی یا بدرقه با انعطاف ؟ / بازارهای جهانی منتظر واکنش اسراییل به حمله ایران وزیر خارجه اسرائیل : تل آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است / به ۳۲ کشور پیام فرستادیم / پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود چرا پهپادهای ایرانی از آسمان اردن گذشتند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • برادرزاده هنیه هم شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • برادرزاده هنیه هم به شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد
  • ادعای بزرگ درباره چگونگی پاسخ به ایران؛ از حمله به انبار تسلیحاتی تا عملیات ترور!
  • فارن پالیسی: بنیامین نتانیاهو از جنگ تغذیه می کند / آیا همه کشتار و قحطی در غزه را فراموش کردند؟/ اسرائیل به ترور بی هزینه مقام های نظامی ایران عادت کرده بود/ اسرائیل بدون هماهنگی با امریکا به ایران حمله نمی کند
  • حمایت صریح محمد خاتمی از پاسخ ایران به اسرائیل