Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: ادعای حمله هوایی به خودرو حمل تجهیزات نظامی در مرز عراق و سوریه و شهادت فرمانده نظامی ایران از اساس صحت ندارد و قویا تکذیب می‌شود. یک منبع آگاه در نیروی قدس در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر حمله هوایی به فرماندهان سپاه قدس در مرز سوریه و عراق، گفت: پس از ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری‌زاده، رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی تلاش کردند تا برای تحت الشعاع قرار دادن، اقدام تروریستی موساد یک خبر جعلی را بر خروجی رسانه‌های خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ادعای حمله هوایی به خودرو حمل تجهیزات نظامی در مرز عراق و سوریه و شهادت فرمانده نظامی ایران از اساس صحت ندارد و قویا تکذیب می‌شود.

این منبع آگاه در پایان اظهارات خود تاکید کرد: دشمن برای فرار از انتقام قطعی ایران، دست به سناریو سازی‌های متعددی می‌زند که خبر منتشر شده اخیر نیز در همین پازل تعریف می‌شود. شاید لازم باشد بار دیگر یادآوری کنیم که خود را برای انتقام قطعی شهید حاج قاسم سلیمانی آماده کرده‌ایم و این سناریو سازی‌ها در انگیزه و رفتار جمهوری اسلامی هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.   بیشتر بخوانید: رژیم صهیونیستی خواب نباید داشته باشد؛ هیچ خانه‌ای و هیچ جایی برای آن‌ها امن نخواهد بود   انتهای پیام/ برچسب ها: نیروی قدس سوریه عراق رژیم صهیونیستی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی قدس سوریه عراق رژیم صهیونیستی حمله هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیروت؛ یک دستگاه خودرو در شرق شهر صور در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که به شهادت اسماعیل یوسف باز مشهور به ابوجعفر منجر شد.
رژیم صهیونیستی مدعی شد در این حمله هوایی یک مسئول بلندپایه حزب الله مورد هدف قرار گرفته است.
شاهدان عینی در منطقه عین بعال که این خودرو در مسیر جاده آن مورد هدف قرار گرفت از نجات دو سرنشین دیگر این خودرو خبر می دهند.
این حمله تروریستی در حالی صورت می گیرد که ارتش رژیم صهیونیستی رسانه های ارتباط جمعی این رژیم را از انتشار هرگونه خبر درباره آنچه که یک رویداد دشوار در منطقه مرزی شمال فلسطین اشغالی با لبنان دانسته منع کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • موفقیت‌های نظامی ایران مرهون امثال حاج قاسم‌ها و طهرانی‌مقدم‌ها بود
  • پارلمان عراق: پاسخ ایران به اسرائیل یک حق طبیعی بود
  • واکنش پادشاه عمان به انتقام ایران از اسرائیل
  • سیاست «صبر استراتژیک» خط قرمزهای ایران را شامل نمی‌شود
  • بیانیه وزارت دفاع انگلیس در پی حمله پهپادی-موشکی ایران علیه اسرائیل
  • پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی
  • آغاز پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی