Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:33:18 GMT

زیدان از هواداران رئال رای اعتماد گرفت (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۲۸۱۲

اغلب شرکت کنندگان در نظرسنجی آاس معتقد بودند که رئال باید به زیدان اعتماد کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه شنبه شب شکست بدی را تجربه کرد. تیم تحت هدایت زیدان تنها به یک برد برابر تیم نه چندان قدرتمند شاختار نیاز داشت تا راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود اما پس از یک نیمه اول خوب که شانس های زیادی برای گلزنی داشت، در نیمه دوم روی یک اشتباه فردی دروازه اش باز شد و سپس در هم فرو ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از این شکست اکنون زمزمه های برکناری زیدان به گوش می رسد. رئال اگر هفته بعد نتواند از سد گلادباخ گذر کرده و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود، اخراج زیدان قطعی خواهد بود.

 

 

 

 

نشریه آاس در وبسایت خود و طی یک نظرسنجی از هواداران رئال خواسته بود تا در مورد آینده زیدان رای بدهند. اینکه او بماند یا باشگاه مائوریسیو پوچتینو یا رائول گونزالس را جایگزین کند.

نتایج در نوع خود جالب بود. 54.7 درصد به ماندنی شدن زیدان و اعتماد باشگاه به سرمربی فرانسوی رای دادند که نشان می دهد دوست داران رئال همچنان به بهبود اوضاع با زیزو ایمان دارند.

32.85 درصد به مربیگری پوچتینو رای دادند و تنها 12.45 به مربیگری رائول اعتقاد داشتند. به عبارتی 55 درصد به ماندنی شدن زیزو و 45 درصد به برکناری او رای داده اند. 

 

 


 

زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم

23 آوریل سال 2003، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در حضور 66 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که این دیدار با برتری 4-3 شاگردان سرالکس فرگوسن خاتمه یافت. هواداران منچستر یونایتد هنگام تعویض رونالدو نازاریو، این ستاره رئال مادرید را تشویق کردند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است