Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع نقص فنی یک هواپیما در ایالت «مینه سوتا» آمریکا حین پرواز، منجر به فرود اضطراری آن در یک بزرگراه و اختلال در عبور و مرور شد.  
هواپیمای مذکور پس از فرود اضطراری، با چند خودرو در این بزرگراه برخورد کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ایالت مینه سوتا آمریکا نقص فنی فرود اضطراری هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود فضانوردان روسی از اتمسفر زمین روی قطب

۳ فضانورد روسیه از لایه استراتوسفر جو زمین با چتر نجات در قطب شمال فرود آمدند و به این ترتیب یک رکورد جهانی ثبت کردند.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، آنها طی این عملیات نمونه اولیه یک سیستم ارتباطی برای قطب را نیز آزمایش کردند.

میخائیل کورنیینکو، الکساندر لینیک و دنیس یفرموف از یک هواپیمای ایلیوشین۷۶ در ارتفاع ۱۰۵۰۰ متری زمین به پایین پریدند و حدود ۲.۵ دقیقه بعد از سقوط آزاد و در ارتفاع هزارمتری سطح زمین، چترهای نجات آنها باز شد.

با وجود آنکه فضانوردان ماسک های گرمایشی استفاده کردند، اما گونه های هر سه نفرشان دچار سرمازدگی شده بود. آنها با سرعت ۳۰۰ کیلومتر برساعت فرود می آمدند و دمای هوا نیز حدود ۵۰- درجه سانتیگراد بود.

آنها نزدیک مقر قطبی روسیه در بارنئو فرود آمدند و توانستند با استفاده از ژنراتورهای دیزلی یک سرور را روشن و با ماهواره ارتباط برقرار کنند. این تجهیزات قبلا از ارتفاع پایین تر به همین منطقه ارسال شده بود.

فضانوردان روسی توانستند با کمک یک سیستم آزمایشی داده را ارسال کنند، هرچند قابلیت های این سیستم به قدرتمندی شرکت Iridium Communications Inc آمریکا نیست که هم اکنون پوشش ارتباطی برای هر دو قطب زمین را فراهم می کند.

در حالیکه روسیه، چین و آمریکا برای دستیابی به منابع، مسیرهای تجاری و مزایای نظامی با یکدیگر رقابت می کنند، برقراری ارتباط در قطب شمال احتمالا اهمیت بیشتری می یابد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)
  • تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیما (فیلم)
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • ببینید | تصاویری از لحظه فرود آپولو ۱۱ بر سطح ماه در سال ۱۹۶۹
  • فرود فضانوردان روسی از اتمسفر زمین روی قطب
  • فضانوردان روسی از اتمسفر زمین روی قطب فرود آمدند