Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:44:00 GMT

مسی شرط نیمار برای تمدید قرارداد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۲۸۵۷

مسی شرط نیمار برای تمدید قرارداد

مهاجم پاری‌سن ژرمن برای تمدید قراردادش خواهان ستاره بارسلونا است.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، قرارداد نیمار با پاری‌سن ژرمن تا سال ۲۰۲۲ است. هیات مدیره می‌خواهد این زمان بیش‌تر شود. با این حال مهاجم برزیلی برای ادامه همکاری شرط گذاشته است. او یک خواسته بزرگ از باشگاهش دارد. تیم فرانسوی با نزدیکان نیمار صحبت کرده است و مشخص شده بازیکن برزیلی آماده تمدید قرارداد است اما زمانی این اتفاق رخ خواهد داد که تیم تقویت شود چه از لحاظ سرمربی و چه بازیکن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 به نظر می‌رسد بازیکن مورد نظر ستاره پاری‌ سن ژرمن، لیونل مسی است. نیمار پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اظهار کرد: "در سال پیش رو باید در کنار هم بازی کنیم. 

مهاجم برزیلی می‌خواهد ببیند برنامه PSG برای آینده چیست و سپس پاسخ روشنی در رابطه با تمدید قراردادش بدهد. نزدیکان این بازیکن گفتند: "عجله‌ای نداریم. هنوز ۱۸ ماه از قراردادش باقی مانده است." 

از طرفی ناصر الخلیفی، مالک باشگاه فرانسوی درباره احتمال امضای قرارداد با مسی سکوت کرد. باید منتظر ماند تا فهمید آیا امکان حضور ستاره آرژانتینی در پاری‌سن ژرمن وجود دارد یا نه. 

قرارداد کاپیتان بارسلونا تابستان آینده به پایان می‌رسد و این بازیکن از ژانویه ۲۰۲۱، یعنی یک ماه دیگر می‌تواند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليونل مسی نيمار تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه تمدید قرارداد سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه با وجود ادامه تحریم‌های این تیم تمدید خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، اتحادیه فوتبال روسیه قصد دارد قرارداد خود را با والری کارپین سرمربی تیم ملی این کشور تمدید کند.

به گفته این رسانه ورزشی روسیه، مدیریت اتحادیه فوتبال روسیه به‌زودی با واری کارپین وارد مذاکره می‌شود و به او قرارداد جدیدی برای مدت دو سال پیشنهاد خواهد کرد.

تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو

قرارداد کنونی والری کارپین که از تابستان 2021 هدایت تیم ملی روسیه را برعهده دارد، در آگوست 2024 به پایان می‌رسد. این مربی به‌طور همزمان سرمربی یاران محمد محبی در باشگاه روستوف نیز هست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه