Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پیمان منیری یکی از مالکان باشگاه رایکا بابل در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: تیم آماده و سرحالی امسال با حضور بازیکنان و کارفنی بومی و با دانش در اختیار داریم که به امید خدا به لیگ برتر فوتبال کشور صعود می‌کنیم و حضوری پرقدرت در مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه به عنوان هوادار وارد تیمداری شدیم و صاحبان اصلی رایکا هواداران آن هستند، افزود: ما با نگاه بلندمدت آمدیم، حتی برنامه ۵ ساله باشگاه نوشته شده و آکادمی پایه باشگاه هم رد همه رده‌های سنی شروع به کار کرده است.

منیری نداشتن زمین اختصاصی برای تمرین را مهمترین چالش پیش روی باشگاه رایکا برشمرد و گفت: از مسئولان بدون چشمداشت مالی می‌خواهیم در کنار ما باشند و از تیم حمایت کنند.

او در مورد مشکل زمین برای میزبانی مسابقات لیگ یک فوتبال کشور، افزود: در جلسه‌ای که با رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران داشتیم، قرار شد یکی از ورزشگاه‌ها را به صورت اختصاصی در اختیار ما گذاشته شود، در غیر این صورت ورزشگاه شهدای ۷ تیر بابل را که هم اکنون در اختیار ماست، بازسازی و بهسازی کنیم.   منیری گفت: یکی از اتفاقات خوبی که توانستیم پیش از شروع فصل رقم بزنیم، پرداخت بدهی‌ها و باز شدن پنجره نقل و انتقالات بود. رایکا ۵ میلیارد تومان بدهی دارد که همه آن‌ها مربوط به دوره خونه به خونه است. در جلسه‌ای هم که قاسم حسن زاده مالک خونه به خونه داشتیم، ایشان قول همکاری مساعد و پرداخت بدهی‌های باشگاه در دوره خونه به خونه را دادند.

علی اکبر جعفرنژاد یکی دیگر از مالکان باشگاه رایکا بابل هم در نشست با خبرنگاران، گفت: رایکا یکی از پرطرفدارترین تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است که خوشبختانه مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال مازندران قرار گرفته است.

او افزود: از نظر مالی امسال مشکلی نداریم و در اول فصل هم ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رایکا بابل جام حذفی فوتبال ورزش و جوانان مازندران باشگاه رایکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم

به گزارش "ورزش سه"، رم توانست با پیروزی ۲-۱ در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به نیمه‌نهایی راه یابد. دنیله ده‌روسی در نشست خبری پس از بازی در مورد عملکرد خوب تیمش و صعود به مرحله بعد صحبت کرد.

پیروزی و صعود به نیمه‌نهایی؟
برای شکست دادن این میلان، ما به قلب بزرگی نیاز داشتیم، زیرا زمانی که ۱۰ نفره بودیم، باید با هوش و دانش تاکتیکی بازی می‌کردیم. فقط دویدن کافی نیست.

عملکرد تیم؟
من واقعاً افتخار می‌کنم که مربی چنین تیمی هستم. آسان نبود، زیرا میلان تیم بسیار قدرتمندی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند. ما دیروز دیدیم که حتی رئال مادرید عقب نشست و دفاع کرد، ما هم در زمان مناسب این کار را انجام دادیم.

نظرتان درباره حذف میلان؟
با توجه به اینکه میلان در سال‌های اخیر تقریباً همیشه ما را شکست داده بود، تعداد کمی از ما انتظار پیروزی را داشتند، بنابراین می‌توانیم این را یک دستاورد بدانیم.

سهمیه پنج تیم ایتالیا در فصل آینده چمپیونزلیگ؟
این اتفاق تصادفی نیست، زیرا فوتبال ایتالیا در سطح بالایی قرار دارد. شاید هنوز هم گذشته نزدیک را به یاد داشته باشیم که فوتبال ایتالیا در بین بهترین‌ها بود، اما اکنون لیگ‌های دیگر پیشرفت کرده‌اند. ما همچنین دوره‌ای داشتیم که در آن با مشکل مواجه شدیم، اما در پنج یا شش سال گذشته تیم‌های ایتالیایی‌ای را داشته‌ایم که در رقابت‌ها عالی کار کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • تیری آنری: رئال مادرید شایسته صعود به نیمه‌نهایی بود؛ دفاع‌کردن به اندازه حمله‌کردن مهم است
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»