Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@02:00:07 GMT

احمد سعادتمند تحت مراقبت‌های ویژه

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۰۷۴

احمد سعادتمند تحت مراقبت‌های ویژه

به گزارش تابناک، احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که مدتی است با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، همچنان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.البته حال عمومی سعادتمند بهتر شده و بیماری وی تحت کنترل است.

تست کرونای سعادتمند همچنان مثبت است اما پزشکان از روند رو به بهبود وی رضایت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان ترخیص مدیرعامل سابق استقلال از بیمارستان هنوز مشخص نیست.

منبع: مهر

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 احمد سعادتمند ویروس کرونا تست کرونا محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

مجید محبی با بیان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شد، گفت: در حال حاضر سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.

وی ادامه داد: در این راستا از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شدن ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب استان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط این اداره‌کل، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری محلی در این استان خبر داد.

محسن حیدری اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی (پیرو هشدار سطح زرد شماره پنج) در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا شب پنجشنبه (چهارم تا ششم اردیبهشت)، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد؛ کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • جزییات تازه از اسم بیماری که ترانه علیدوستی به آن مبتلا شده است
  • جزئیات بیماری ترانه علیدوستی؛ ابتلا به یک سندروم خاص؟!
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • بیماری ترانه علیدوستی مشخص شد | سندرم DRESS چیست و ترانه چه شرایطی را تجربه کرده است؟
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟/ جزئیات
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / آخرین وضعیت درمان
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر