Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@09:56:06 GMT

مطب پزشکان خانواده‌ی فارس ۲ روز تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۲۶۲

مطب پزشکان خانواده‌ی فارس ۲ روز تعطیل است

ایسنا/فارس عضو هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی شیراز از تعطیلی مطب پزشکان خانواده فارس در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ١٦ آذر به دلیل پاسخ ندادن به مطالبات این گروه از سوی دستگاه‌های مسئول تعطیل می‌شود

دکتر سیامک متقیان پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ١٢٥٠ پزشک خانواده شهری (عمومی و تخصصی) در فارس بیان کرد: این تعداد پزشک، ٩٨ درصد جمعیت شهری استان فارس را پوشش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این قشر طی ٩ سال گذشته جفای بسیار زیادی را متحمل شده‌اند، یکی اینکه بیمه حقوق و سرانه را با تاخیر می‌دهند و سرانه حداقلی سالانه را هم افزایش نداده‌اند به ویژه  طی سال‌های ٩٨ وامسال که معیشت این قشر دچار مشکل زیادی شد و دخل و خرج آنها در مطب‌ها و مراکز درمانی مطابقتی ندارد.

متقیان‌پور بااشاره به اینکه مطالبات دیگری چون کسورات بیمه‌ای داشتیم و در پی آن چندین بار اعتراض مدنی انجام شد، عنوان کرد:  ١٦ مهرماه امسال ٥٠٠ نفر از پزشکان خانواده در مقابل دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تعطیلی مطب‌ها تجمع کردند اما آنچنان که باید و شاید به مطالبات ما رسیدگی نشد و به ناچار طی دو روز آینده مراکز پزشکان خانواده در کل استان تعطیل خواهد شد.

به گفته عضو هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی شیراز، یک طومار از سوی پزشکان خانواده امضاء و با طرح مشکلات برای وزیر بهداشت ارسال شده است.

متقیان‌پور گفت: ساعت ١٠ صبح روز شنبه ۱۵ آذر ابتدا مقابل بیمه سلامت فارس و سپس در مقابل دفتر اسناد پزشکی بیمه تامین اجتماعی فارس تجمع مجدد خواهیم داشت اما به دلیل شرایط کرونایی تعداد محدودی از پزشکان خانواده به نمایندگی از دیگر پزشکان بدون شعار تجمع خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارس پزشکان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس امروز اظهار کرد: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.

او ادامه داد: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت و کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر