Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه خیرآباد ورامین گفت: ترور «شهید فخری زاده» از روی عجز و ناتوانی دشمنان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران،حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد ورامین، در پیامی تحت عنوان «پیام جمعه» اظهار کرد: در هفته گذشته دشمنان قسم خورده نظام از روی عجز و ناتوانی دست به حذف فیزیکی یکی از دانشمندان هسته ای کشور زدند و دانشمند کم نظیر و ذوفنون کشورمان «شهید فخری زاده» را به شهادت رساندند به این خیال که با ترور این شهید بزرگوار صنعت هسته ای کشور را با مشکل روبرو سازند و آن را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ما این عمل جنایتکارانه و ذلیلانه را به شدت محکوم می کنیم و آن را نشانه به بن بستن رسیدن دشمنان این نظام خصوصا رژیم غاصب و جعلی میدانیم.
امام جمعه خیرآباد با بیان اینکه حق انتقام برای ما محفوظ است و نظام اسلامی عاملان و آمران این حادثه را به جزای خود در زمان مشخص خواهد رساند ادامه داد: راه علمی و عملی این شهید بزرگوار با قوت و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت و تجربه نشان داده است که با رفتن عزیزی این راه متوقف نشده و نخواهد شد.
حجت الاسلام طزری تصریح کرد: مسئولان دستگاه های امنیتی همانطور که بدنبال عاملان و آمران این جنایت هستند باید نفوذی های داخل را  شناسایی و قاطعانه با آنها برخورد نمایند.
وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در چند روز گذشته طرحی را مصوب کرد که می توان از آن به اولین ضربه نظام به آمران ترور شهید فخری زاده دانست، بر اساس این طرح که به تصویب قاطع نمایندگان مجلس رسید دولت باید ظرف دو ماه میزان اورانیوم غنی شده 20 درصد و تعداد سانتیریقیوژها و گاز رسانی به آنها را به مقدار نیاز کشور انجام دهد.
خطیب جمعه خیرآباد گفت: متاسفانه در سال های گذشته علی رغم انجام تمام تعهدات بحرانی از سوی کشور ما، اروپا به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرد و مسئولان ما هم اغماض نمودند و تاکنون به این بد عهدی پاسخ مناسب نداده اند و این موجب جوری شدن آنان شد تا جایی که دانشمند هسته ای ما را به شهادت رساندند و این کشورها خواهان خویشتن داری نظام اسلامی و منصرف شدن از انتقام شدند.
حجت الاسلام طزری  عنوان کرد: با این طرح مجلس سه کشور اروپایی و کشورهای عضو بحران خصوصا آمریکا متوجه خواهد شد که زمان عمل یک طرفه به بحران تمام شده است و جمهوری اسلامی در صورتی در بحران خواهد ماند که دیگر عضو ها نیز به تعهدات خود عمل کنند والا دیگر جمهوری اسلامی نیازی به اجرای تعهدات خود ندارد و از بحران خارج خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نکته مهم باید دانست که دولت محترم وظیفه دارد همانطور که با تصویب برجام در مجلس به آن عمل کرد با تصویب این لایحه در مجلس یازدهم آن را اجرایی کند و منافع ملی را فدای بازی های سیاسی و جناحی نکند و بداند با این لایحه قدرت سیاسی و امنیتی و اقتصادی کشور افزایش خواهد یافت.
 

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده نماز جمعه شهرستان های استان تهران امام جمعه خیرآباد ورامین شهید فخری زاده جمعه خیرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) و در جریان بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، با این تقاضا مخالفت کردند.

در اصل ۸۵ قانون اساسی آمده است: سمت نمایندگی قائم به شخص است و قابل واگذاری به دیگری نیست. مجلس نمی‌تواند اختیار قانون گذاری را به شخص یا هیأتی واگذار کند، ولی در موارد ضروری می‌تواند اختیار وضع بعضی از قوانین را با رعایت اصل هفتاد و دوم به کمیسیون‌های داخلی خود تفویض کند، در این صورت این قوانین در مدتی که مجلس تعیین می‌نماید به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و تصویب نهایی آنها با مجلس خواهد بود. همچنین مجلس شورای اسلامی می‌تواند تصویب دائمی اساسنامه سازمان‌ها، شرکت‌ها، مؤسسات دولتی یا وابسته به دولت را با رعایت اصل هفتاد و دوم به کمیسیون‌های ذیربط واگذار کند و یا اجازه تصویب آنها به دولت بدهد.

در این صورت مصوبات دولت نباید با اصول و احکام مذهب رسمی کشور و یا قانون اساسی مغایرت داشته باشد. تشخیص این امر به ترتیب مذکور در اصل نود و ششم با شورای نگهبان است. علاوه بر این مصوبات دولت نباید مخالف قوانین و مقررات عمومی کشور باشد و به منظور بررسی و اعلام عدم مغایرت آنها با قوانین مزبور باید ضمن ابلاغ برای اجرا به اطلاع رئیس مجلس شورای اسلامی برسد.

کد خبر 6085049 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد