Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه حفظ اشتغال فعلی و ایجاد اشتغال جدید در زمره سیاست های دولت در سطح استان سمنان طی سال های اخیر است، بیان کرد: در امسال نیز برای این منظور اقدامات ویژه ای در دستور کار قرار گرفته که از جمله آن‌ها می توان به ارائه تسهیلات اشتغال زایی در بخش های مختلف اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۴۷درصد تحقق اشتغال استان سمنان تا کنون محقق شده است، تاکید کرد: در ادامه سال نیز با بهبود اوضاع اقتصادی می توانیم شاهد تحقق مابقی تعهدات اشتغال باشیم.

دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان با بیان اینکه خوشبختانه سال گذشته به ۱۰۰ درصد تعهدات اشتغال زایی استان دست یافتیم، ابراز کرد: سال قبل برای بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر شغل در سطح استان ایجاد شد و امیدواریم امسال نیز بتوانیم تعهدات اشتغال زایی را به صورت کامل محقق کنیم.

غنیان با بیان اینکه ایجاد اشتغال مقوله ای فرا دستگاهی است که همه ادارات و نهادها برای پیشبرد اهداف آن نقشی بسزا دارند، بیان کرد: تعامل خوبی بین دستگاه های اجرایی و خدماتی استان وجود دارد اما باز هم باید در بهبود شرایط کسب و کار در سطح استان تلاش کنیم.

او افزود: کاهش نرخ آمار بیکاری به واسطه اشتغالزایی مقوله‌ای بود که سال قبل هم تحقق آن را شاهد بودیم و لذا با تلاش مسئولان امیدواریم امسال هم این امر تحقق یابد.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در صورتی میتوان به ثبات اقتصادی رسید که از توان و ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن استفاده و راه افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها را تسهیل کرد.

سیدمحمدآقامیری افزود: با تمام توان از کسانی که در مسیر تولید و اشتغال جوانان قدم بر میدارند حمایت میکنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با برنامه ریزی و تلاش‌های مستمر و جهادی مسئولان، گام‌های موثری در جهت بازگشایی واحد‌های نیمه فعال و غیرفعال برداشته و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک