Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشریه هفته نامه دفتر رهبر انقلاب در آخرین شماره خود به موضوع مصوبه مجلس درباره لغو تحریم‌ها اشاره کرد و نوشت: در دستگاه فکری نظام اسلامی، تصمیمات بر اساس باورها و ارزشهای اسلامی و انقلابی گرفته می شود و نه بر مبنای هیجانات زود گذر و احساسات بدون مبنای فکری (عقلانیت مهمترین ابزار کار ماست ) عقل را به کار می گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همینطور که در اصول سیاست خارجی بارها گفته ایم حکمت یکی از اصول سه گانه ماست، و در کنار آن مصلحت ما حکیمانه و مدبرانه عمل می کنیم این مخصوص سیاست خارجی ما نیست بلکه در همه زمینه هاست اسلام ما اسلام عقلانی است. عقل کاربرد بسیار وسیعی در فهم ما،تشخیص اهداف و تشخیص ابزارهای ما دارا است. 25 / 5 / 83 بر مبنای همین عقلانیت در دستگاه محاسباتی نظام اسلامی اقدام متقابل صرفا به اقدام نظامی خلاصه نشده بلکه منافع استکبار جهانی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آنها در منطقه در حوزه سیاسی اقتصادی، علمی و حقوق بین النمللی با چالش های متعدد مواجه خواهد ساخت و قانون «اقدام راهبردی برای صیانت منافع ملت و ایران و لغو تحریم‌ها» نیز مقدمه ای برای این مسیر خواهد بود. 

216216

کد خبر 1462651

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچک‌ترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخ سهمگین مواجه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان شامگاه دوشنبه در پاسخ به تماس تلفنی شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» ضمن تبریک عید سعید فطر به وی و مردم کشورش، با اشاره به تحولات اخیر منطقه مهمترین موضوع حال حاضر منطقه و حتی جهان را تداوم نسل‌کُشی بی‌رحمانه فلسطینیان غزه و ضرورت تلاش موثر برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی دانست و افزود: کودک‌کُشی، نسل‌کُشی و جنایات هولناک صهیونیست‌ها در حالی با حمایت کامل آمریکا و برخی کشورهای غربی تداوم یافته است که مردم مظلوم و مقتدر غزه با مقاومت خود همچنان پیروز میدان هستند.

رییس‌جمهوردر ادامه اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را نشانه استیصال ناشی از دست نیافتن این رژیم به اهدافش از حمله به غزه توصیف و تصریح کرد: برخلاف انتظار تمام آزدیخواهان و ملت‌های آزاده و همچنین برخلاف نص صریح قوانین بین‌المللی، سازمان ملل متحد و شورای امنیت همانند کوتاهی و بی عملی‌شان در توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه، به حداقل وظایف قانونی خود در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق نیز عمل نکردند، لذا جمهوری اسلامی ایران در راستای اعمال حق دفاع مشروع خود بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد، عملیاتی را علیه همان مراکزی که علیه ما شرارت کرده بودند، طراحی و اجرا کرد.

آیت‌الله رییسی بار دیگر با تاکید بر ضرورت اتخاذ اقدامات بازدارنده در برابر تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به‌ویژه از سوی کشورهای اسلامی، حمایت‌های کورکورانه برخی کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی را زمینه تنش‌زایی در منطقه دانست و تصریح کرد: همانطور که قبلا هم رسما اعلام کردیم عملیات وعده صادق با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شد. اینک قاطعانه اعلام می‌کنیم که کوچکترین اقدام علیه منافع ایران قطعا با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد.

امیر قطر: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با متشنج‌کردن اوضاع، افکار عمومی جهانی را از جنایات در غزه منحرف کند

شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» نیز در این مکالمه تلفنی ضمن تبریک متقابل عید فطر، روابط دو کشور را بر اساس اعتماد عالی متقابل میان سران دو کشور، متمایز و ممتاز توصیف و تصریح کرد: ایران و قطر در همه احوال و شرایط پشتیبان و حامی یکدیگر بوده و هستند.

امیر قطر با اشاره به تلاش کشورش برای محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق افزود: امروز شاهد بالاترین سطح همگرایی جهانی و مردمی در حمایت از آرمان فلسطین هستیم و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با متشنج‌کردن اوضاع، افکار عمومی جهانی را از جنایات خود در غزه منحرف کند.

وی درایت جمهوری اسلامی ایران در طراحی و اجرای پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی را ستود و آن را حاوی پیامی واضح و روشن برای همگان دانست.

کد خبر 6079510

دیگر خبرها

  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • اشتباه مجدد رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران واکنش شدیدتری به همراه خواهد داشت
  • هرگونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • رئیسی : به کوچکترین اقدام علیه منافع ایران پاسخی سهمگین داده می‌شود
  • رئیسی: به کوچکترین اقدام علیه منافع ایران پاسخی سهمگین داده می‌شود
  • کوچک‌ترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخ سهمگین مواجه خواهد شد
  • واکنش جامعه روحانیت مبارز به حمله ایران به اسرائیل /سنگ دشمن را از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادیم
  • مجلس خبرگان: عملیات «وعده صادق» روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید