Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@20:59:32 GMT

کی‌روش به دنبال حضور در جام جهانی ۲۰۲۲

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۳۱۲

کی‌روش به دنبال حضور در جام جهانی ۲۰۲۲

به گزارش فارس، به نقل از سایت «cmjornal» پرتغال، منبعی نزدیک از کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی که به تازگی از سمت مربیگری تیم ملی کلمبیا خداحافظی کرده خبر داد این مربی شانس حضور در جام جهانی 2022 قطر را دارد.

کی روش فرصت رقابت با کلمبیا در قطر را از دست داد اما پیش روی این مربی پرتغالی که پیش از این 4 بار در جام جهانی حضور پیدا کرده، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش پیش از در سال 2002 با آفریقا، 2010 با پرتغال و 2014 و 2018 با ایران در جام جهانی حضور پیدا کرده است.

چین، مصر و مراکش فرصت صعود به جام جهانی 2022 را دارند و می تواند کی روش مربی یکی از تیم ها در آینده شود تا دوباره در جام جهانی حضور پیدا کند. کی روش با کلمبیا تا سال 2022 قرار داشت اما شکست سنگین او مقابل اکوادور با نتیجه 6 بر یک باعث شد تا از سمتش برکنار شود. انتظار می رود این مربی پرتغالی 2 میلیون یورو به خاطر برکناری اش از فدراسیون کلمبیا دریافت کند.

منبع: الف

کلیدواژه: جام جهانی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری که طی یک سال اخیر در کنار امیر قلعه‌نویی به‌عنوان مربی حضور داشته و پیشتر هم با یحیی گل‌محمدی، مجید جلالی و ... کار کرده بود، حالا در قامت مربی و مسؤول فنی از سوی باشگاه تراکتور انتخاب شده است.

باشگاه تراکتور قصد داشت یحیی گل‌محمدی را به‌عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کند که فعلا شرایط او فراهم نشده تا تصمیم بگیرد حمید مطهری که سابقه کار با یحیی را در پرسپولیس داشته، به‌عنوان مسؤول فنی و مربی تا پایان فصل جاری انتخاب کند.

حمید مطهری که پس از مدت‌ها فعالیت در کنار یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به‌عنوان سرمربی کارش را ادامه بدهد و هدایت نساجی مازندران را در دور رفت لیگ بیست و دوم عهده‌دار شده بود و پس از آن نیز به تیم ملی رفت و در کنار قلعه‌نویی فعالیتش را ادامه داد، اکنون دوباره به عرصه باشگاهی بازگشت.

مطهری پس از تجربه فعالیت به‌عنوان مربی در هشت باشگاه مختلف ازجمله پرسپولیس، شهرخودرو، نساجی، سایپا و .... حالا راهی تراکتور می‌شود و در شرایطی به‌عنوان مسؤول فنی سرخ پوشان تبریزی انتخاب شده که احتمالا قرار است در آینده یحیی گل‌محمدی نیز در راس کادر فنی این تیم قرار بگیرد.

باشگاه تراکتور پس از اینکه در توافقی دو جانبه به پایان همکاری با پاکو خمس رسید، در دیدار اخیرش مقابل نساجی مازندران بدون حضور این سرمربی اسپانیایی به میدان رفت ولی حالا در آستانه مسابقه جام حذفی برابر ذوب‌آهن تصمیم گرفته وضعیت نیمکت خود را مشخص کند.

تراکتور در ادامه رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر حمید مطهری را در کنار خط خواهد داشت تا اینکه شرایط حضور یحیی گل‌محمدی فراهم شود و هدایت سرخ پوشان تبریزی را برعهده بگیرد.

دیگر خبرها

  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • سرمربی تراکتور، یک چهره خبرساز و مشهور