Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دانشجویان ایرانی مسکو در هفتمین روز شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده در محل دفتر انجمن دانشجویان ایرانی مسکو گردهم آمده و یاد و خاطر آن شهید والامقام و سایر شهدای راه علم و دانش را گرامی داشتند.

به گزارش برنا، علی حیدری صدیق دبیر انجمن دانشجویان ایرانی مسکو ضمن محکومیت اقدام ناجوانمردانه ترور  شهید بزرگوار افزود: در دورانی که حتی مدعیان آزادی همچون اینستاگرام در طی ۲۴ ساعت گذشته دوبار پست مربوط به شهید فخری زاده را حذف کرده و قبل تر هم ویدیو مربوط به گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی را از صفحه رسمی انجمن حذف نمود ، دوستان ما در انجمن دانشجویان ایرانی مسکو امیدوارند با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهیدانی چون دکتر فخری زاده  روحیه غیرت و شجاعت ایرانی را در دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل دور از وطن  زنده نگه‌داشته و گامی هرچند کوچک در جهت تربیت فرزانگانی همچون شهدای عزیز راه علم و دانش بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری صدیق افزود: از جمعه گذشته تا به امروز پیام های فراوانی از بخش فرهنگی و امور دانشجویی سفارت های کشور های مختلف در فدراسیون روسیه و نهادهای دانشجویی روسی پیرامون محکومیت این جنایت تروریستی و عرض تسلیت به ملت شریف ایران و به ویژه دانشجویان ایرانی عضو این انجمن دریافت نمودیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گرامیداشت ترور انجمن دانشجویان ایرانی مسکو فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم

 پیکر کودک شهید محدیث بامری از شهدای حادثه تروریستی اخیر در مسیر ترانزیتی خاش به ایرانشهر با حضور امام جمعه، مسوولان و اقشار مختلف مردم خاش تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش بزمان منتقل شد.

امام جمعه خاش  در حاشیه تشییع پیکر این کودک شهید اظهار کرد: کوردلان و اشرار و گروهک‌های تروریستی و مزدوران بیگانه باید بدانند، با خون افراد بیگناه و انجام ترور‌های کور، درخت تنومند نظام اسلامی ایران مستحکم و پابرجا می‌ماند و ان شاءالله شاهد نابودی جنایتکاران و دست نشاندگان استکبار خواهیم بود.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: حمله ناجوانمردانه به یگان تکاوری انتظامی و خودرو‌های عبوری از هر جهت محکوم بوده و مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ شهرستان خاش از تروریست‌ها بیزار بوده و اعلام انزجار کرده اند.

 هفتم فروردین؛ واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • شهادت یک مستشار ایرانی در دیرالزور سوریه
  • شهادت پاسدار ایرانی در حمله اسرائیل به سوریه
  • اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳
  • حمله تروریستی در خاش/۲ نفر شهید شدند
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • شهادت ستوان دوم شهید محمد ذخیره در حمله تروریستی در خاش/ جزییات