Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:03:59 GMT

لغو سفارش فروش ۲۵۰ هزار سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۳۶۷

لغو سفارش فروش ۲۵۰ هزار سهام عدالت

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: بیش از ۲۵۰ هزار نفر بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان سفارش فروش سهام عدالت خود را لغو کردند.

 

به گزارش برنا؛ حسین فهیمی با بیان اینکه آیا همچنان فروش سهام عدالت از طرف کارگزاری‌ها امکان پذیر نیست، گفت: فروش سهام عدالت متوقف نشده است و فروش سهام عدالت به صورت خرد و بلوکی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دارایی سهام عدالت در بازار سرمایه قابل توجه است و نکته‌ای که سهامداران عدالت باید به آن توجه کنند این است که سهامداران باید در زمانی که بازار منفی است سفارش فروش خود را کنسل کنند تا بازار به ثبات برسد، زیرا عرضه و تقاضا تعیین کننده روند بازار است.

فهیمی افزود: سهامداران سهام عدالت که روش مستقیم را انتخاب کردند در ۳۶ شرکت بورسی و فرا بورسی سهام دارند، باید در زمان تصمیم‌گیری برای فروش نگاهی به وضعیت بازار داشته باشند، زیرا اگر سهام خود را عرضه کنند کمک به کاهش قیمت سهام می‌کنند و ممکن است فروش سهام با دشواری مواجه شود.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی ادامه داد: سهام عدالت در مقطعی نقش مهمی را در بازار سرمایه ایجاد و تبدیل به متعادل کننده بازار شد و تعادل را در بازار بوسیله عرضه‌ها ایجاد کرد، زیرا زمانی که بازار عطش خرید داشت سهام عرضه شد و عطش خرید فروکش کرد، همچنین سهام عدالت در زمانی که صف‌های فروش تشکیل شده بود، فشار فروش را افزایش داد.

وی افزود: از آبان ماه که امکان لغو سفارش فروش سهام عدالت فراهم شد، بیش از ۲۵۰ هزار نفر بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان سفارش فروش سهام عدالت خود را لغو کردند.

فهیمی ادامه داد: کارگزاران موظف هستند امکان لغو سفارش فروش را در سامانه کاربران فراهم کنند و تاکنون بیش از ۱۰۰ کارگزاری این امکان را برای کارگزاران خود فراهم کردند این موضوع جز تکالیف آن‌ها است.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی افزود: اگر کارگزاری امکان لغو سفارش فروش را در سامانه خود مهیا نکرده باشد و سهامدار با این تخلف مواجه شد با مرکز پیام سهام عدالت تماس بگیرد و تخلف را گزارش دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهام عدالت فروش سهام عدالت لغو سهام فروش سهام عدالت لغو سفارش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد

علی محمدنژاد کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وضعیت تعادلی نوسانی و جدال تقاضا و عرضه امروز نیز ادامه داشت. با رنجی در نماد‌های خودرویی در میانه‌ بازار شاد هیجان گذرایی بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: اکثر نماد‌های شاخص ساز و لیدر، در منفی به کار خود پایان دادند. این در حالی بود که با چرخش پول به شرکت‌های متوسط و کوچک، نماد‌های بیشتری از این دو گروه در مثبت و حتی صف خرید بودند.

او افزود: امروز ارزش معاملات کل به ۱۰۶۴۰ میلیارد تومان رسید که از این مقدار ۶۸۳۱ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. خالص سفارشات با ورود ۱۶۱ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود. 

محمدنژاد اظهار کرد: امروز ۴۴۳ نماد مثبت یعنی (%۵۵) بازار و ۳۶۵ نماد منفی (%۴۵) ، ۹۵ (%۱۲) نماد صف خرید و ۳۲ (%۴) نماد صف فروش به کار خود پایان داد. در نهایت شاخص کل با افزایش ۱۰۷۱ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی