Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:08:01 GMT

شمار فوتی های کرونا در خراسان جنوبی به ۶۳۲ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۴۰۱

شمار فوتی های کرونا در خراسان جنوبی به ۶۳۲ نفر رسید

کامبیز مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به انجام ۳۰ هزار و ۴۸۹ تست کرونا از ابتدای یوع تا کنون در استان اظهارکرد: تست کرونای ۱۳ هزار و ۱۸۸ نفر مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده است، عنوان کرد: از این تعداد ۹۸ نمونه مثبت گزارش شده که ۲۴ نفر در بیمارستان بستری و ۷۴ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از ثبت پنج فوت جدید در اثر ویروس کرونا در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: شمار فوتی های این بیماری در استان به ۶۳۲ نفر رسیده است.

مهدی زاده با بیان اینکه هم اکنون ۲۶۵ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، بیان داشت: از این تعداد ۱۶۱ نفرمبتلا قطعی بیماری کرونا هستند.

وی با اشاره به اینکه ۳۸ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، ادامه داد: حال عمومی ۱۲ نفر از بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت های ویژه وخیم است.

وی با بیان اینکه شهرستان طبس همچنان در وضعیت قرمز شیوع قرار دارد، گفت: خوشبختانه با محدودیت های اعمال شده و همراهی مردم سایر شهرستان ها به وضعیت نارنجی تغییر وضعیت داده اند که همچنان خواستار استمرار رعایت پروتکل ها از سوی هم استانی ها هستیم.

کد خبر 5087573

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند کامبیز مهدی زاده آمار کرونا ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بارش باران بوشهر کرمانشاه شهرستان کرج گرگان شهرکرد آبگرفتگی معابر لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد

ابوالفضل محبان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم، از حادثه واژگونی خودروی پراید در کیلومتر 45 محور  شیروان به بجنورد - بعد از شهر حصار گرمخان در ساعت 22:35  شب گذشته خبر داد و افزود : بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سیساب هلال احمر شهرستان شیروان به محل حادثه اعزام شدند . محبان در ادامه گفت : متاسفانه بر اثر این حادثه 1 نفر راننده پراید در دم جان باخته که پیکر وی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل قضایی گردید./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟