Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن طاهری پیشکسوت و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: یکسری کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی هر کسی را که دوست داشته باشند، حمایت می‌کنند، در غیر اینصورت علیه او مطلب می‌نویسند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیژن طاهری درباره انتقادها از استقلال پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان اظهار داشت:

بعد از بازی با ماشین‌سازی گفتم که زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس زمینی نیست که بتوان روی آن فوتبال بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های پیکان و شهر خودرو ۲۰ دقیقه در آن زمین بازی کردند. این زمین برای استقلال که روی زمین بازی می‌کند، مناسب نیست و باید تلاش می‌کردند زمین بازی تغییر کند، اما این اتفاق نیفتاد و بازی برگزار شد.

وی افزود:

این بازی بحث فنی نداشت. دهه ۶۰ نیست که تیم‌ها بتوانند در زمین‌های خراب امجدیه (شیرودی) و آزادی بازی کنند. وقتی بازی در این زمین‌ها برگزار می‌شود، نتیجه دلخواه حاصل نمی‌شود و بهتر است بحث فنی نکنیم.

پیشکسوت و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به انتقادها از کادر فنی فعلی این تیم گفت:

بیشتر انتقادها در صفحات مجازی است و پیشکسوتانی که به‌عنوان کارشناس در تلویزیون حضور پیدا می‌کنند، به این صفحات خط و خطوط می‌دهند. برای مربیان چند سال اخیر استقلال هم این اتفاقات افتاده است. یکسری کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی هر کسی را که دوست داشته باشند، حمایت می‌کنند، در غیر اینصورت علیه او مطلب می‌نویسند. پس صبر و حوصله کجا رفته است؟ چرا هر کسی سرمربی یا مربی استقلال می‌شود، گروهی شروع به تخریب می‌کنند؟

طاهری ادامه داد:

متأسفم برای گردانندگان این سایت‌ها و کانال‌ها که زندگی‌ها را از بین برده‌اند، چه رسد به فوتبال. به خاطر دارم با استقلال تیم الریان قطر را در لیگ قهرمانان آسیا با دو گل شکست داده بودیم. من آخرین نفری بودم که قصد داشتم از هتل‌مان با خودروی شخصی به سمت منزلم بروم. نوجوانی به سمت من آمد و گفت که از فلان جا آمده است و پول برگشت به خانه‌اش را ندارد. به هتل برگشتم و از دستگاه پول گرفتم و به آن نوجوان دادم. آن نوجوان بعد از این اتفاق اظهار شرمندگی کرد و به من گفت که او را ببخشم چون بارها به وی خط داده بودند که علیه من در صفحات مجازی مطلب بنویسد!

بیژن طاهری در پایان گفت:

اعضای کادر فنی استقلال باید کر، کور و لال باشند و توجهی به شبکه‌های اجتماعی و این حواشی نداشته باشد. من همیشه در اینستاگرام عکس‌های قدیمی می‌گذاشتم و اتفاقی نمی‌افتاد، اما فردای روزی که به‌عنوان دستیار وینفرد شفر انتخاب شدم، در صفحه من توهین‌های زیادی شد! من هم صفحه شخصی‌ام را بستم، چون نمی‌توانستم توهین‌ها را تحمل کنم. هیچ وقت هم اینستاگرام خودم را باز نمی‌کنم. به همین دلیل، از مربیان استقلال می‌خواهم که کر، کور و لال باشند و به این چیزها توجه نکنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال بیژن طاهری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند

 پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با شمس آذر قزوین نصف جان‌مان کرد.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در 10 دقیقه پایانی بازی با شمس آذر ما را نصف جان کرد. کاری ندارم که بدنسازی تیم چطور پیش رفته است، ولی نباید یک تیم در 10 دقیقه پایانی به راحتی به استقلال فشار بیاورد. استقلال صدرنشین لیگ است و نباید اینطور بازی کند. مشکل یا از بدنسازی است یا به لحاظ روحی و روانی نتوانسته بودند تا آخر تمرکز داشته باشند. استقلال یکی دو بازی در خط دفاعی خوب کار می‌کند، ولی به یکباره می‌بینیم در چنین بازی ناهماهنگی بیشتر نشان داده می‌شود. البته مصدومیت و محرومیت‌ها بی‌تأثیر نیست.

وی در ادامه افزود: استقلال در دقایق پایانی در لاک دفاعی فرو رفت. جواد نکونام هم تعویض‌های بدی انجام داد. از دقیقه 70 مشخص بود که بلانکو و مهرداد محمدی خسته هستند. ابوالفضل جلالی و صالح حردانی نیز همین شرایط را داشتند و باید زودتر تعویض می‌شدند. این سلیقه مربی بود که چطور تعویض کند، چیزی که اما ما می‌دیدیم باید زودتر تعویض می‌شدند.

رشیدی در مورد بازی بعدی استقلال که با تراکتور در تبریز خواهد بود، خاطر نشان کرد: همه بازی‌ها سخت است و نمی‌توان گفت این هفته استقلال کار سختی دارد. تیم‌ها در نیم‌فصل دوم شناخت کاملی از هم دارند و می‌دانند از بازی چه می‌خواهند. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید دنبال پیروزی باشد. سرمربی استقلال باید به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار و آنها را آماده پیروزی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • پیشکسوت استقلال: با این روند صدر را از دست می دهیم
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • به بهانه محرومیت نکونام و اوسمار؛ سرمربیان استقلال و پرسپولیس پاداش گرفتند!