Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-19@06:30:59 GMT

روحانی کدام پالس را به تیم B داد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۴۱۸

روحانی کدام پالس را به تیم B داد؟

محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای درباره بازی خطرناک دولت با امنیت ملی در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای روحانی و اطرافیانش، ظرف یک هفته اخیر، دو پیام غلط به آمریکا و رژیم صهیونیستی دادند. آنها با تاکید بر این که اسرائیل، بانی ترور شهید فخری زاده است، ادعا کردند این ترور برای بر هم زدن مذاکرات محتمل با دولت بعدی آمریکا بوده و ما با گرفتن انتقام، در تله اسرائیل و ترامپ نمی افتیم(!)

پیغام خطرناکی که به جنایتکاران صهیونیست داده شد، این بود که جنایت شان بی هزینه خواهد ماند و مجازات نخواهند شد! بدتر از این نمی شد رژیم تروریست اسرائیل را تشویق، و به جنایت جدید تحریک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هفته از ترور"پدر برنامه هسته ای" و مدیر برجسته دفاعی ایران می گذرد و در این مدت، بایدن و تیمش کمترین اعتراضی نکرده اند. و حال آن که اگر گزاره تیم روحانی درباره اشتیاق دموکرات ها به مذاکره با ایران درست بود، آنها باید اقدام صهیونیست ها (یا دست کم، خود جنایت) را محکوم می‌کردند.

واقعیت این است که بایدن، عجله ای برای بازگشت به برجام ندارد؛ چه این که روحانی را فاقد کمترین خط قرمز می بیند و کسی که این چنین فاقد پرستیژ باشد، هر زمان و هر جا که لازم باشد، می شود پای مذاکره آورد و خواسته خود را دیکته کرد.

قطعا مذاکره مجدد، به خاطر لگدمال شدن برجام و ترور شهیدان سلینانی و فخری زاده متنفی است. اما اگر بر فرض محال، نظام بنای بر مذاکره دوباره را هم داشت، ارسال کنندگان روزانه پالس "مذاکره به هر قیمت"، در واقع مذاکره را تهی از معنا و محتوا کرده، و دریچه تهدید را به روی کشور گشوده اند.

تعمد به جدا کردن حساب دموکرات ها از ترامپ و اسرائیل در ماجرای اخیر، در حالی است که ترور چهار دانشمند و فعال هسته ای کشورمان (شهیدان علی محمدی، شهریاری، احمدی روشن و رضایی نژاد) در دولت دموکرات ها انجام شد و بایدن، معاون اوباما بود.

بایدن به تصریح خودش، به شدت صهیونیست است، چنان که گفته؛ اگر اسرائیل نبود، باید هزینه می پرداختیم و آن را تاسیس می کردیم. بایدن و بنامین نتانیاهو، همان تیم "B" هستند که ظریف ادعایش را داشت. بایدن با نتانیاهو هماهنگ می کند، نه با روحانی . در مذاکرات برجام، دموکرات ها قبل و بعد از هر مذاکره با تل آویو هماهنگ می کردند.

اتفاق مشکوک دیگر، اصرار روحانی و ظریف و آشنا بر جناحی کردنِ موضوع مرتبط با امنیت ملی است. آنها در حالی که توپ در زمین دشمن است، مطالبه "مجازات تروریست ها" یا "توازن در اجرای برجام" را به رقابت های سیاسی و انتخابات نسبت می دهند. بنابراین غرب را از موضع اتهام، به موضع طلبکاری می کشانند!

همه این‌ها، سر جای خود محفوظ. اما دشمن، باهوش تر از آن است که تصور کند نظام هم به اندازه برخی افراد سیاست زده، منفعل است. متهمان جنایت، یقین دارند به واسطه دستان قدرتمند نظام در منطقه، مجازات پشیمان کننده ای خواهند دید.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اخبار مختلفی در خصوص احتمال جدایی محمد صلاح از لیورپول در پایان فصل جاری مطرح می‌شد، با اعلام جدایی یورگن کلوپ از این تیم در پایان فصل، ابهامات بیشتری پیرامون آینده این بازیکن شکل گرفت و بسیاری درباره استراتژی جدید باشگاه انگلیسی در فصل‌های آینده صحبت می‌کنند.

خوزه انریکه، ستاره سابق لیورپول، در گفت‌وگویی اعلام کرد صلاح در صورت داشتن پیشنهاد مناسب، لیورپول را ترک خواهد کرد. این در حالی است لیگ عربستان با توجه به صحبت‌ها در مورد پیشنهادی به ارزش 200 میلیون پوند، به جذب این ملی پوش مصری نزدیک‌تر است.

انریکه همچنین با تاکید بر اینکه بعید می‌داند پیشنهاد جذاب عربستانی‌ها توسط صلاح رد شود، گفت با توجه به پایان دوران مربیگری یورگن کلوپ در لیورپول، تابستان، بهترین زمان برای جدایی محمد صلاح از لیورپول خواهد بود.

این اظهارات در حالی مطرح شده که پیش از این چندین روزنامه اروپایی تایید کرده بودند که محمد صلاح به انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده نزدیک است.

دیگر خبرها

  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • فارن پالیسی: بنیامین نتانیاهو از جنگ تغذیه می کند / آیا همه کشتار و قحطی در غزه را فراموش کردند؟/ اسرائیل به ترور بی هزینه مقام های نظامی ایران عادت کرده بود/ اسرائیل بدون هماهنگی با امریکا به ایران حمله نمی کند
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه