Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- مسئول غسالخانه آبدانان ایلام درباره زنده شدن کودک در غسالخانه گفت: هنگام غسل دادن متوجه ضربان نوزاد شدم. مرتضی بیگی، مسئول غسالخانه شهرستان آبدانان استان ایلام گفت: طبق معمول هر روز، برای غسل جسد به غسالخانه رفتم و با نوزادی ۲ ماهه روبرو شدم. هنگام غسل دادن و انجام کار‌های تدفین متوجه ضربان نوزاد شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به آموزش‌هایی که قبلاً در هلال احمر دیدم، نوزاد را احیا کردم و بعد با کمک اورژانس او را به بیمارستان منتقل کردیم. در حال حاضر تنفس نوزاد برگشته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گفت: ماجرای زنده شدن نوزاد آبدانانی در غسالخانه در دست بررسی است.

محبوب رستم زاد شامگاه پنجشنبه در گفتگو با رسانه‌های استان در مورد پخش فیلم زنده شدن نوزاد آبدانانی در فضای مجازی اظهار کرد: این موضوع در دست بررسی است و به زودی جزئیات تکمیلی در رابطه با این ماجرا و همچنین ادامه درمان نوزاد اطلاع رسانی می‌شود.
توضیحات مسئول غسالخانه آبدانان ایلام درباره زنده شدن کودک در غسالخانه


بر اساس گزارش‌های واصله، این نوزاد دوماهه اهل شهرستان آبدانان در جنوب استان ایلام که با نارسایی مادرزادی تولد یافته، دو ماه تحت مراقبت بوده که شب گذشته حال نوزاد وخیم گزارش می‌شود.

متأسفانه با وخیم شدن اوضاع نوزاد به والدین خبر فوت فرزند را می‌دهند، و مسئولان بیمارستان گواهی فوت کودک را صادر کرده و تحویل والدین می‌دهند.


فیلم لحظه زنده شدن کودک دو ماهه در غسالخانه آبدانان ایلام
والدین که از این خبر شوکه شده‌اند در کمال ناباوری فرزند خود را به آبدانان برای تدفین انتقال می‌دهند که بعد از تحویل به مسئول غسالخانه آبدانان متوجه تپش قلب این نوزاد می‌شود و با اطلاع به والدین مبنی بر زنده بودن نوزاد به اورژانس آبدانان را باخبر می‌کنند.

پس از حضور اورژانس بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان، زنده بودن نوزاد تأیید می‌شود و برای مراقبت بیشتر به بیمارستان انتقال داده می‌شود.

زنده شدن کودک 2 ماه در آبدانان 

توضیحات مسئول غسالخانه آبدانان درباره زنده شدن کودک ۲ ماهه در غسالخانه
مسئول غسالخانه آبدانان ایلام درباره زنده شدن کودک در غسالخانه گفت: هنگام غسل دادن متوجه ضربان نوزاد شدم.

مرتضی بیگی، مسئول غسالخانه شهرستان آبدانان استان ایلام گفت: طبق معمول هر روز، برای غسل جسد به غسالخانه رفتم و با نوزادی ۲ ماهه روبرو شدم. هنگام غسل دادن و انجام کار‌های تدفین متوجه ضربان نوزاد شدم. با توجه به آموزش‌هایی که قبلاً در هلال احمر دیدم، نوزاد را احیا کردم و بعد با کمک اورژانس او را به بیمارستان منتقل کردیم. در حال حاضر تنفس نوزاد برگشته است.

فیلم لحضه احیا نوزاد   فیلم توضیحات مسئول غسال خانه   َ

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: زنده شدن نوزاد غسال خانه آبدانان غسالخانه آبدانان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳ هزار پرس غذای گرم در آبدانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کرمی با اشاره به اینکه در سطح روستاها و شهر تاکنون ۴۰۰ بسته‌ مواد غذایی و همچنین ۳ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان توزیع شده است اظهار داشت: تا پایان ماه رمضان نزدیک به ۱۵ هزار پرس غذای گرم و۲ هزار بسته‌ مواد غذایی با کمک خیرین و نیکوکاران و همچنین با کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بین مددجویان و نیازمندان توزیع می شود. 

سرهنگ نوشادی فرمانده سپاه ناحیه ابدانان نیز عنوان کرد: در راستای طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان سپاه نیز به کمک کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) آبدانان آمده و تا پایان ماه رمضان ۷ هزار پرس غذا بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ماجرای فروش مرغ با قیمت ۵۵ هزار تومان در استان مرکزی
  • توزیع ۳ هزار پرس غذای گرم در آبدانان
  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • لحظات نفس‌گیر نجات یک کودک از زیر آوار خانه‌ای در غزه + فیلم
  • ۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آبدانان بازدید کردند
  • شهادت ۱۴ هزار کودک فلسطینی در تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه
  • اسکان مسافران نوروزی در ایلام افزایش یافت
  • افزایش ۵۹ درصدی میزان اسکان مسافران نوروزی در ایلام
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • «چغازنبیل» بزرگترین اثر معماری شناخته شده از تمدن ایلام میانه