Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از بانک مرکزی، ‌ شهرزاد دانشمندی در این باره گفت: حسب مصوبات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد تسهیلات یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه معیشتی‌بگیر که فاقد درآمد ثابت هستند، پرداخت شود.

وی ادامه داد: این افراد با ارسال پیامک به «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» شناسایی و دسته‌بندی و پس از ارسال اسامی آنها به سازمان هدفمندی یارانه ها، برای دریافت تسهیلات به نظام بانکی معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی یادآور شد: نخستین لیست این افراد شامل چهار میلیون و ۵۱۵ هزار و ۶۵۱ نفر سرپرست خانوار که یارانه معیشتی دریافت می‌کنند و فاقد درآمد ثابت هستند و تعداد ۱۴۷ هزار و ۲۹۲ نفر از یارانه بگیران که در مراحل قبلی موفق به دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی نشده بودند (در مجموع چهار میلیون و ۶۶۱ هزار و ۱۵ نفر) روز گذشته پرداخت شد که از محل یارانه معیشتی طی ۳۱ قسط ۳۵ هزار تومانی تسویه می شود.

به گفته دانشمندی در صورت ارسال لیست یارانه‌بگیران معیشتی بعدی از سوی «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» تسهیلات یک میلیون تومانی به افراد جدید نیز تعلق می گیرد.
این مقام مسوول بانک مرکزیبه تسهیلات یک میلیون تومانی پراخت شده در مراحل قبلی شاره کرد و گفت: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله باا کرونا تاکنون ۲۱ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۸۶۳ نفر از یارانه‌بگیران مشمول دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی شدند که اقساط آن، از محل یارانه هایشان کسر می‌شود. این تسهیلات طی پنج مرحله در تیر و مرداد سال جاری پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، ‌ حامد شمس سخنگوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اوایل آذرماه از پرداخت کمک معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی و وام یک میلیونی به سرپرستان خانوارهای بدون درآمد خبر داد و افزود:‌ بسته کمک معیشتی بلاعوض برای چهار ماه باقیمانده سال به ازای هر نفر ماهانه ۱۰۰ هزار تومان از طرف دولت پرداخت می‌شود که برای دریافت بسته کمک بلاعوض نیازی به ثبت‌نام نیست،

وی افزود: فقط وام یک میلیون تومانی نیاز به ثبت‌نام دارد که آن هم تنها با ارسال شماره ملی سرپرست خانوار به سرشمار ۶۳۶۹ انجام می‌شود.

برچسب‌ها وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بانک مرکزی هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بانک مرکزی هدفمندی یارانه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بانک مرکزی هدفمندی یارانه اخبار کنکور تسهیلات یک میلیون تومانی کار و رفاه اجتماعی یارانه بگیران وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل حساب واحد ارزی برای تمرکز درآمدهای نفتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، بنانی مدیرکل خزانه خزانه داری کل کشور گفت: حساب‌های واحد ارزی افتتاح شده و مبالغی که امکان گردش ارزی در کشور داشته است و به صورت ارزی دریافت شده در این حساب‌ها واریز شده و صورت حساب این حساب‌ها را هم بانک مرکزی دارد.

وی افزود: امسال در تبصره ۱۴ قانون بودجه حساب واحد ارزی با هدف تمرکز حساب‌های مربوط به منابع ارزی هدفمندسازی یارانه‌ها تاکید شده و این حکم قانونی هم امسال اجرا شده است.

مدیرکل خزانه خاطر نشان کرد: در اصل ۵۳ قانون اساسی به تمرکز دریافت‌ها و پرداخت‌ها دولت تاکید و این حکم حساب واحد ارزی هم به همین دلیل در نظر گرفته شده است.

بنانی ادامه داد: بر این اساس همه درآمد‌ها و دریافت‌های دولت باید گردش خزانه داشته باشد و دریافت‌های ارزی هم مشمول این موضوع هستند تا دریافت‌ها شفاف شود و قابلیت رصد دریافت‌ها و پرداخت‌های دولت فراهم شود.

وی گفت: هم اکنون از هر منبعی درآمد ارزی وصول شود اعم از این که این منابع مربوط به درآمد شرکت‌های دولتی باید یا درآمد‌های عمومی خود دولت، باید گردش خزانه داشته باشد تا شفافیت انضباط مالی وجود داشته باشد.

بر اساس بند ز تبصره ۱۴ قانون بودجه، شرکت‌های تابعه وزارت نفت موظفند تمامی دریافت‌های ارزی و ریالی منابع پیش بینی شده در قانون هدفمندکردن یارانه‌ها مندرج در این قانون را به حساب‌های واحد ریالی و ارزی خزانه نزد بانک مرکزی مفتوحه توسط خزانه داری کل کشور واریز کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا سود سهام عدالت‌ بعضی افراد کم شده؟ | جزئیات مبالغ مرحله دوم سود سهام عدالت ؛ از سهام ۴۵۲ هزار تومانی تا یک میلیونی
  • تشکیل حساب واحد ارزی برای تمرکز درآمدهای نفتی
  • مطالبات ناشران چهارمین نمایشگاه کتاب کیش پرداخت شد
  • مالیات صنایع مستقر در مازندران به حساب درآمد مالیاتی استان واریز شود 
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود!
  • سهامداران عدالت بخوانند/ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود! + جزییات
  • تخصیص اعتبارات عمرانی در خراسان جنوبی افزایش می‌یابد
  • بیش از ۶۶۷ هزار نفر از خراسان جنوبی سهام‌دار سهام عدالت هستند
  • اگر سود سهام عدالت برایتان واریز نشده، بخوانید/ برای دریافت سود چه اقدامی باید انجام دهید؟
  • فوری؛ اگر سود سهام عدالت برایتان واریز نشده، بخوانید/ برای دریافت سود چه اقدامی باید انجام دهید؟