Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:20:10 GMT

لاپورتا: ضد رئال نیستم؛ بارسا به راموس نیاز ندارد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۵۹۴

لاپورتا: ضد رئال نیستم؛ بارسا به راموس نیاز ندارد

خوان لاپورتا جدی ترین گزینه برای ریاست باشگاه بارسلونا محسوب می شود. او اهداف بلندی در سر دارد.

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا چند روز پیش رسما خبر از نامزدی خود برای ریاست باشگاه بارسلونا داد. انتخابات 24 ژانویه برگزار می شود و باید دید از میان 9 نامزد، کدام یک رای بیشتری را کسب خواهد کرد.

گمانه زنی ها حاکی از آن است که لاپورتا شانس بیشتری نسبت به رقبای خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هفت سال رئیس بارسا بود و با او آبی اناری ها روزهای خوبی را پشت سر گذاشتند.

 

 

 

 

بسیاری می گویند لاپورتا ضد رئال است و از این تیم تنفر دارد. او به کادنا کوپه گفت:« خیر؛ من ضد رئال نیستم بلکه عاشق بارسلونا هستم. من با باشگاه رئال و فلورنتینو پرز(رئیس رئال) هیچ مشکلی ندارم. همیشه هم سعی کرده ام با تمام فوتبالی ها، رابطه ام حسنه باشد. می دانم و می توانم با کسانی که تفکری مخالف من دارند، به خوبی کنار بیایم.»

 

 

 

 

قهرمانی های اخیر رئال در چمپیونزلیگ:« قطعا برای من و هواداران بارسا دردناک بود. زمانی که رئیس بارسلونا بودم، دنیا را می بلعیدیم اما در سال های گذشته، تیمی در حد نام و اعتبار بارسا نبوده ایم و نتایج اسفناکی در لیگ قهرمانان کسب کرده ایم. هدف من بازگرداندن بارسا به بهترین روزهایش است.»

 

 

 

 

جذب سرخیو راموس:« دوست ندارم در مورد بازیکنان حرف بزنم. کسی در مورد شایستگی های راموس تردید ندارد ولی ما در بارسا ابتدا باید به داشته های مان به خصوص در تیم های پایه توجه کنیم. همین حالا اسکار مینگسا مدافعی مستعد و آینده دار نشان داده است. رونالد کومان هم در استفاده از جوانان شجاعت به خرج داده و حرکتش قابل تحسین است.»

 

لاپورتا بارسلونا رئال مادرید سرخیو راموس فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاپورتا بارسلونا رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!

ستاره آلمانی می‌گوید هم رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو از سطح ایده‌آل خود فاصله گرفته بودند.

طرفداری | تونی کروس معتقد است رئال مادرید می‌توانست با نتیجه سنگین‌تری بارسلونا را شکست دهد.

روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. در حالی که رئال در آخرین ثانیه‌ها موفق به زدن گل برتری شد، تونی کروس معتقد است تحت شرایطی بارسا با نتیجه سنگین‌تری برنابئو را ترک می‌کرد.

به رسم هر هفته، تونی کروس در پادکست Einfach mal Luppen که به همراه برادرش فلیکس اداره می‌کند، شرکت کرد و طبیعتاً موضوع صحبت برادران کروس، ال کلاسیکوی روز یکشنبه بود. ستاره آلمانی به بررسی پیروزی مقابل بارسلونا و کیفیت دو تیم پرداخت. تونی کروس در این‌باره گفت:

حقیقت این است که ال کلاسیکو از نظر سطح کیفی، خیلی بازی خوبی نبود. هر دو تیم اشتباهات زیادی مرتکب شدند و توپ‌های زیادی را از دست دادند. در واقع ما اگر خوب بازی می‌کردیم، می‌توانستیم 4-0 بارسا را شکست دهیم. آن‌ها خصوصاً در نیمه اول اصلاً فشار زیادی نیاوردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • کمیته داوران هیچ فیلمی به بارسا نمی‌دهد!‏
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2