Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، امیر ساعد وکیل در گفت و گویی اظهار داشت: تیم النصر علاقه دارد که آب در هاون بکوبد. ۱۲ آذر باشگاه باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای از دیوان داوری ورزش(CAS)  مطلع شد که باشگاه النصر از ما دوباره شکایت کرده است. به همین دلیل دیوان عالی ورزش نظر ما درباره سه موضوع زمان رسیدگی، تعداد داوران پرونده و رسیدگی به این پرونده در جدول زمانی محدود تا قبل از فینال آسیا پرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید تشکر ویژه‌ای از درایت و دقت مدیریت باشگاه پرسپولیس داشته باشم. بیش از دو ساعت با مدیرعامل باشگاه در این زمینه صحبت کردم و او مشاوره لازم را گرفت. همچنین با چهار وکیل خارجی مذاکره داشتم تا به این جمع‌بندی برسیم که موضوع رسیدگی فوری را در دستور کار قرار دهیم یا خیر.

وکیل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: با جمع‌بندی و مشورت با مهدی محمدنبی و همکاری تمام اعضای باشگاه، به این نتیجه رسیدیم که رسیدگی فوری مورد تأیید باشگاه پرسپولیس نیست. 

وی با اشاره به اینکه در این پرونده دو خوانده وجود دارد، گفت: باشگاه النصر هم از پرسپولیس و نیز از ای‌اف‌سی شکایت کرده است. مخالفت خود را اعلام و بعد از دو ساعت نامه‌ای از دادگاه عالی ورزش دریافت کردیم مبنی بر اینکه با توجه به مخالفت باشگاه پرسپولیس این پرونده روند عادی را طی می کند. 

ساعد وکیل با بیان اینکه علاقه‌ای ندارم تا نظری درباره عقب افتادن فینال لیگ قهرمانان آسیا از طرف دیوان داوری ورزش (CAS)  بدهم، خاطرنشان کرد: این اظهار نظر می‌تواند از طرف باشگاه النصر مورد سوءاستفاده قرار بگیرد. باید منتظر باشیم که النصر چه اقدامی انجام می‌دهد تا طبق آن پیش برویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ای‌اف‌سی به شکایت باشگاه النصر به دلیل دیر اقدام کردن این باشگاه رسیدگی کرده است؟ افزود: این موضوع در ارتباط با مرحله اول شکایت باشگاه النصر و روند رسیدگی در کمیته‌های انضباطی و اخلاق بود اما در کمیته استیناف اگر چه به ماده ۵۹ بر مبنای رد شکایت استناد شده است، ولی به سایر دلایل هم رسیدگی کردند. هواداران منتظر باشند که باشگاه پرسپولیس با اقتدار در فینال شرکت خواهد کرد.

 وکیل باشگاه پرسپولیس درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده گفت: لایحه پرسپولیس در این پرونده به کمیته تعیین وضعیت ارایه شد و وکیل خلیل‌زاده هم یک هفته فرصت خواست تا جواب بدهد. بعد از این روند و اعلام رأی کمیته تعیین وضعیت شکایت‌ خود را در مراجع دیگر پیگیری خواهیم کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس با قهرمانی در منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا، فینالیست این مسابقات شده است و باید روز ۲۹ آذر به مصاف قهرمان منطقه غرب برود. سرخپوشان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات، النصر عربستان را شکست دادند.

النصر بلافاصله پس از شکست مقابل پرسپولیس، پرونده شکایت از این تیم را در کنفدراسیون آسیا مطرح کرد. ادعای این باشگاه عربستانی این بود که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با حکم فیفا بسته شده و این تیم اجازه نداشت از بازیکنان جدیدش استفاده کند.

شکایت النصر در ۲ مرحله در کمیته انضباطی و کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شد تا این باشگاه شکایت جدید خود را به دادگاه عالی ورزش ببرد. امروز برخی رسانه‌ها خبر دادند که دادگاه عالی ورزش از کنفدراسیون آسیا خواسته که زمان برگزاری فینال لیگ قهرمانان را به تعویق بیندازد تا رای پرونده اعلام شود.

همچنین به دنبال محالفت باشگاه پرسپولیس با رسیدگی فوری به پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان و اعلام این موضوع به دادگاه حکمیت ورزش (کاس)، رسیدگی به این پرونده براساس اعلام کاس از فوریت خارج و به طور عادی پیگیری خواهد شد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت

سخنگوی شورای رقابت گفت تاکنون ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپهر توکلی دادجوی گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده بلکه شورای رقابت صرفا دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند؛ نهاد‌هایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی در ادامه افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال 1401 وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

سخنگوی شورای رقابت در خصوص گران فروشی خودروسازان گفت: 2 هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است؛ شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند، نهاد‌های دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه 124 و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی افزود: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده و در مراجع قضایی هم همچنان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس