Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@20:16:00 GMT

کنایه تند و تیز آزاده نامداری تند به علی فروغی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۸۹۶

کنایه تند و تیز آزاده نامداری تند به علی فروغی

آزاده نامداری خطاب به علی فروغی مدیر شبکه سه، در اینستاگرام پیرو صحبت‌های دیروزش درباره فردوسی‌پور نوشت: راستش اهل تلویزیون بوده باشی و سکوت کنی سخت است.

در ادامه این یادداشت آمده: جناب فروغی! سال‌های اقتدار تلویزیون شما مدرسه تشریف داشتید، وگرنه حتما الان میدانستید تلویزیون مکانی برای تبادل افکار است جایی که به جامعه یاد میدهد آدم‌ها چگونه با نگاه‌ها و عقاید متفاوت با هم گفتگو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاش از بزرگان تلویزیون کسی باقی مانده بود تا آن روز‌ها را به شما یادآوری کند، اینکه اکنون کار به مدار و خروج از مدار رسیده حتما مشکل از جای دیگری است.

پ. ن: سال‌های اقتدار تلویزون، دوران دانشگاه ما و ده یازده سالگی شما.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار علی فروغی آزاده نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دستور پخت مرغ زعفرانی را از دست ندهید 

فراروـ به نظر من به تعداد آشپز‌های دنیا روش‌های پخت مرغ وجود دارد که هرکس به روش خودش آن را طبخ می‌کند. مرغ را اگر خوشمزه بپزید، می‌تواند از هر نوع غذای گوشتی خوشمزه‌تر هم باشد. اگر از درست کردن مرغ‌های تکراری خسته شده‌اید و دوست دارید مرغ را با یک روش جدید برای خودتان و خانواده تهیه کنید، حتما این مطلب را دنبال کنید، چون می‌خواهیم یک مدل طبخ مرغ را به شما آموزش بدهیم که از خوردن آن حتما شگفت‌زده خواهید شد. زرشک پلو با مرغ را معمولا با رب گوجه فرنگی یا رب انار و یا به صورت بی‌رنگ همراه با آب لیمو یا آب نارنج تهیه می‌کنند. مرغ زعفرانی یکی از انواع خورش‌های مرغ است که طعم فوق‌العاده‌ای دارد و به دلیل داشتن زعفران بسیار خوشبو و خوش‌رنگ و لعاب است. دستور‌های متفاوتی برای پخت مرغ زعفرانی وجود دارد، اما ما می‌خواهیم در این مطلب یک روش خاص و بسیار آسان را برای تهیه مرغ زعفرانی به شما آموزش بدهیم که نتیجه خوشمزه‌ای دارد و از امتحان کردن آن پشیمان نخواهید شد، پس در ادامه این مطلب با آموزش این مرغ زعفرانی خوشمزه همراه ما باشید.

مواد لازم

مرغ: ۳ تکه
زعفران خشک سابیده: به میزان لازم
پیاز درشت: ۲ عدد
سیر: ۵ حبه
نمک: به میزان لازم
روغن: به میزان لازم

طرز تهیه

برای درست کردن این مرغ خوشمزه ابتدا پیاز‌ها را به صورت خلالی خرد کنید و داخل یک قابلمه مناسب بریزید. حبه‌های سیر را پوست کنید و هر کدام را از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و روی پیاز‌های خرد شده بریزید. حالا نصف فنجان روغن مایع را روی پیاز‌ها بریزید و بعد مقداری زعفران خشک سابیده شده بپاشید. در مرحله بعد تکه‌های مرغ را روی لایه پیاز و سیر بچینید و مقداری نمک و کمی زعفران خشک سابیده روی مرغ‌ها بپاشید. حالا درب قابلمه را ببندید و حرارت اجاق گاز را کم کنید تا مرغ با حرارت کم بپزد و آب بیندازد. حدود ۴۵ دقیقه بعد وقتی مرغ و پیاز کاملا آب انداخت، مرغ‌ها را زیر و رو کنید و دوباره کمی زعفران خشک سابیده روی مرغ‌ها بپاشید. باز هم درب قابلمه را ببندید و اجازه بدهید آب مرغ کم کم کشیده شود و مرغ و پیاز داخل روغن به جای مانده در قابلمه کمی سرخ شود. در این مرحله مرغ زعفرانی خوشمزه و بی‌نظیر شما آماده سرو است که می‌توانید آن را همراه با زرشک پلو میل کنید و لذت ببرید، نوش جان.

نکات مهم
۱ ـ برای پخت این غذا می‌توانید به دلخواه از سینه، ران و یا فیله مرغ استفاده کنید. وقتی می‌خواهید مرغ بخرید، حتماً جا‌هایی مانند ران و بال را که اتصال دارند، چک کنید؛ زیرا ماندگی و ناسالم بودن مرغ در این قسمت‌ها زود‌تر مشخص می‌شود. اگر این قسمت‌ها بوی نامطبوعی بدهد؛ یعنی مرغ تازه نیست. حواستان باشد مرغ‌هایی را که خیلی خیس هستند، انتخاب نکنید. رطوبت زیاد مرغ نشان دهنده این است که قبلاً فریز شده است. اگر از مرغ‌های بسته‌بندی استفاده می‌کنید، حتما تاریخ آن را چک کنید و حواستان باشد که خون‌آبه نداشته باشد. به طور کلی برای تهیه این غذا مرغ تازه مناسب‌تر است.

۲ ـ اگر بخواهیم به طور مختصر در مورد کاربرد انواع پیاز‌ها توضیح بدهیم، باید از پیاز زرد که معروف‌ترین عضو خانواده پیازهاست، شروع کنیم. این پیاز بهترین گزینه برای پخت و پز است. پیاز سفید طعم ملایم‌تری نسبت به پیاز زرد دارد. از نظر کاربرد تقریباً مثل پیاز قرمز است و می‌شود آن را به صورت خام خورد و یا در سالاد‌ها از آن استفاده کرد. پیاز قرمز نسبت به پیاز سفید و زرد فیبر بیشتری دارد و به خاطر رنگ زیبایش می‌توان از آن برای تزئین بشقاب غذا هم استفاده کرد. علاوه‌بر این برای کبابی کردن، سالاد و ساندویچ‌ها هم انتخاب مناسبی است. پیاز‌های قرمز به اندازه کافی عطر و طعم به غذا نمی‌دهند؛ بنابراین برای پخت و پز معمولاً مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

۳ ـ برای پخت این مرغ زعفرانی حتما زعفران را کاملا بسابید تا پودر شود. می‌توانید از زعفران دم کرده غلیظ نیز به جای زعفران خشک استفاده کنید. حواستان باشد زعفرانی که استفاده می‌کنید، تقلبی نباشد. برای اینکه بفهمید زعفران تقلبی یا خالص است. زعفران را بین انگشتتان بگذارید و فشار بدهید. اگر روغن پس نداد؛ یعنی خالص است. زعفران‌های تقلبی معمولاً براق هستند.

دیگر خبرها

  • این دستور پخت مرغ زعفرانی را از دست ندهید 
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • برد یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان تهران
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ / دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • آخرین خبر‌ها از ساخت «پایتخت ۷»؛ دستمزد نجومی سلبریتی‌ها
  • آخرین خبر‌ها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • رایزنی‌های فشرده برای ساخت پایتخت ۷ کلید خورد + جزئیات
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟