Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشیار رضا حیدری سخنگوی آتش نشانی مشهد گفت: براساس استخراج و پالایش دیتا‌های آماری توسط کارشناسان گروه برنامه‌ریزی سازمان آتش نشانی مشهد در هفته گذشته و از مورخه ۶ تا ۱۲ آذرماه، ۱۱ هزار و ۳۱۷ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد برقرار شده که از این تعداد تماس، ۵ هزار و ۷۸۷ تماس آن مزاحمی و غیر مرتبط بوده که نسبت به هفته قبل افزایش مزاحت‌های تلفنی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در این هفته در مجموع ۲۴۶ ماموریت توسط آتش‌نشانان انجام شده که ۱۱۰ مورد آن اطفائ حریق و ۱۳۶ ماموریت نیز امداد و نجات و خدمات ایمنی بوده و در ماموریت‌های اعزامی یک هزار و ۳۲۶ آتش نشان حضور داشته‌اند، همچنین، این عملیات به وسیله ۴۱۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفای حریق و موتورسیکلت‌های آتش نشانی انجام شده است.

سخنگوی آتش نشانی مشهد ادامه داد: در حوزه ماموریت‌های اطفای حریق و امداد و نجات در هفته گذشته با کاهش نسبی ماموریت‌ها مواجه بودیم و در بررسی‌ها مشخص شد، همچنان نجات افراد محبوس شده از آسانسور‌ها در صدر عملیات‌های امداد و نجات در این سازمان قرار داشته است.

حیدری بیان کرد: در هفته گذشته ۱۷۴ هزار و ۱۲۵ متر مربع نیز کنترل ایمنی ساختمان‌های در حال احداث یا تکمیل شده، مسکونی، تجاری، اداری و مراکز درمانی توسط همکاران اداره پیشگیری و نظارت سازمان صورت گرفته، همچنین عملیات ضد عفونی اماکن عمومی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط آتش نشانان انجام شده است.   انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مزاحمت تلفنی آتش نشان ماموریت امدادی تماس تلفنی آتش نشانی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس ها

جی پلاس؛ معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با اشاره به انتشار تصاویر کشف و ضبط گوشت خر از یک خودرو در محور نیشابور به مشهد گفت: این تصاویر مربوط به روزها و هفته های اخیر نیست و با متخلفان برخورد شده است.

محمود قربانزاده در گفت و گو با  فارس در مشهد اظهار کرد: طی روزهای گذشته تصاویری ‌از کشف و ضبط گوشت خر از یک خودرو در محور نیشابور به مشهد در فضای مجازی منتشر شده است که لاشه کامل تعدادی از این حیوان در حال حمل به مشهد است.

وی با اشاره به انتشار این تصاویر در فضای مجازی گفت: این خبر مربوط به چندماه گذشته است که با متخلفان برخورد قانونی انجام شده و در روزها و هفته های اخیر چنین محموله ای کشف و ضبط نشده است.

 

 

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با اشاره به تعطیلات نوروز و حضور زائران در مشهد گفت: بازرسان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی به صورت روزانه از محل های عرضه و پخت گوشت نظارت می کنند و پلمب چند واحد صنفی به دلیل عرضه گوشت حیوانات تک سمی در مشهد، نتیجه تشدید نظارت ها در هفته های اخیر بوده و جای نگرانی نیست.

دیگر خبرها

  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس ها
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • هفته‌ای ایمن و بدون حادثه را در کوه صفه پشت سر گذاشتیم
  • هفته اول نوروز بدون غرق شدگی در سواحل رودخانه‌های خوزستان
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • حوادث هفته اول نوروز در کرج یک فوتی و ۶ مصدوم بر جا گذاشت
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • بانوی مرگ مغزی درگزی جان یک نفر را نجات داد